S franšízou na teambuilding s Legem
Doposud byl franšízový koncept Bricks 4 Kidz zaměřený jen na děti. To se od letošního roku změnilo. Jako reakci na současnou situaci na pracovním trhu se majitelka master-franšízové licence pro Českou republiku Michele Leschová rozhodla ze Spojených států amerických na trh přivést firemní teambuildingy Bricks 4 Biz. „Jsem přesvědčená, že dnes, více než kdy jindy, je potřebné si ve firmách udržet motivované zaměstnance. Situace na trhu je napjatá, protože kvalifikovaných lidí je nedostatek. Firmy se tak o ně perou. Je tedy velmi důležité pečovat o firemní atmosféru právě skrze teambuildingové aktivity,“ vysvětluje Michele Leschová.
Teambuildingy Bricks 4 Biz v podobě 3–4hodinových workshopů, jsou primárně určené firmám, nicméně využít je mohou jakékoli jiné skupiny dospělých lidí, u kterých je důležité, aby spolu efektivně komunikovali, a nejen dosahovali pracovních výsledků. To vše probíhá s využitím LEGO® kostek, které podporují kreativní myšlení a pomáhají zaměstnancům vymanit se ze zajetých kolejí tím, že se zaměří na řešení konkrétních problémů a nutí účastníky přemýšlet jiným způsobem.
Co se týče franšízové sítě Bricks 4 Kidz, která na našem trhu již několik let působí, je situace taková, že momentálně zde najdeme 10 poboček. Celkem 9 jich je provozováno franšízanty. „Díky našim franšízovým partnerům máme pokryto hned několik regionů – skoro celou Prahu, a to včetně Prahy-západ a Prahy-východ. Děti se pak u nás mohou věnovat rozvoji svých dovedností také v Olomouci, Ostravě, Opavě a Hradci Králové,“ prozrazuje Michele Leschová s tím, že příležitost pro podnikání v rámci Bricks 4 Kidz na trhu ještě je. Stále totiž má kam růst, a to zejména do měst s více jak 60 tisíci obyvateli.
Chuť podnikat nesmí chybět
„Mít na trhu 10 poboček považuji za dobrý výsledek naší práce. Proto teď své úsilí věnuji zejména podpoře současných franšízantů, abychom jim pomohli úspěšně rozjet jejich byznys. Pomáháme jim například s marketingem, s vylepšením webových stránek, nebo stále zdokonalujeme jejich umění nabídnout nový produkt,“ říká Michel Leschová. Připouští však, že zájem o to stát se součástí týmu Bricks 4 Kidz stále vidí, je tedy možné, že se nových franšíz dočkáme již v příštím roce.
Dobrou zprávou pro všechny případné zájemce o franšízovou licenci je, že pro podnikání s Bricks 4 Kidz není potřeba mít dlouholeté zkušeností nebo nějaké speciální dovednosti. Poskytovatel licence totiž zajišťuje kompletní vzdělávací program. Nejdůležitější jsou tak pro franšízanta jeho organizační schopnosti a vůle věnovat dostatek času svému podnikání.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické