Trendy díky inovacím / Triumph se stal jednou z nejznámějších značek v oblasti výroby spodního prádla. Po celém světě je pověstný díky své znalosti tvarů a krásy ženského těla. Už od počátku byl kladen důraz na co největší pohodlí žen všech věkových kategorií, zakladatelé se snažili především o nahrazení tradičních materiálů novými a moderními, a o aplikaci špičkových technologií.
Středa
21.11.2018
Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.
 

Do dalších nákupních center v Česku i na Slovensku chce módní značka Triumph proniknout díky spoluprací s franšízovými partnery. Momentálně na českém trhu funguje 26 poboček této původem německé značky, z nichž 12 je vedeno právě franšízanty. U našich východních sousedů jsou pak v provozu čtyři franšízy.

Zájemce o franšízovou licenci Triumph se musí připravit na investici od výstavby obchodu pohybující se mezi 15–35 tisíci eur. Její výsledná výše závisí na stavu, v jakém se nachází prostor obchodního centra, který si franšízant pro své podnikání vybral. Co se velikosti a umístění obchodu týká, ideální je, pokud má zvolený prostor 70 až 120 metrů čtverečních a nachází se v přízemí.

Při výběru franšízanta dává společnost Triumph přednost lidem, kteří mají s podnikáním či franšízingem již nějaké zkušenosti. Ty se totiž hodí zejména při práci se zaměstnanci, bez kterých se majitel obchodu se spodním prádlem neobejde. Standardně v jedné pobočce pracuje 3 až 6 zaměstnanců, konečný počet také souvisí s potenciálem, který dané nákupní centrum nabízí.

"V začátku podnikání poskytujeme franšízantovi podporu při výběru vhodného místa pro obchod a zároveň jsme mu pak nápomocni při jednání s obchodním centrem, která často nebývají snadná," říká Monika Kubrická, District Manager Franchise pro ČR a SR. Noví franšízanti také mohou těžit z poskytnutí nábytku zdarma a finančního bonusu na provedení počáteční investice. Samozřejmostí v dalších letech spolupráce je pak marketingová podpora a také pravidelné tréninky personálu, které jsou zejména v oblasti neustále se měnící módy nezbytné.

Historie značky Triumph sahá až do Německa koncem 19. století. V roce 1886 založili návrhář korzetů Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun firmu Spiesshofer & Braun. Se šesti šicími stroji a šesti zaměstnanci začali vyrábět korzety ve stodole v jihoněmeckém Heubachu. Během několika let se firma rozšířila na 150 zaměstnanců.


Globální úspěch / Z malého jihoněmeckého městečka se značka Triumph díky svým výrobkům dostala do 120 zemí celého světa.

Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012