4x NEJ / Nejstarší OK Point najdeme v Praze v Klimentské ulici. Největší se nachází na pražských Vinohradech a ten nejmenší v Brně na Palackého třídě. Největší vzdálenost mezi OK POINTy je 535 kilometrů – z Karlových Varů až do Třince.
Pátek
21.12.2018
První pobočky sítě OK Point začaly fungovat před třemi lety. Dnes jich na trhu najdeme 43, ta poslední zahájila provoz v prosinci v Ústí nad Labem.
 

Na začátku roku 2019 bude expanze sítě pokračovat. Své dveře klientům otevřou OK Pointy v Praze 4 a Prostějově. Podle slov Radima Štantejského, projektového manažera franšízové sítě OK Point, se strategické rozhodnutí o vlastní pobočkové síti ukázalo jako krok správným směrem. Ke konci roku tak společnost Broker Consulting, jež za konceptem stojí, předpokládá, že podíl OK Pointů na jejím celkovém obratu bude 20 procent.  

Historicky prvním OK Pointem, který společnost Broker Consulting v Česku otevřela, se dodnes nachází v pražské Klimentské ulici. Jeho majitelkou je Jitka Přibylová. Ta za tři roky své podnikání pod hlavičkou této značky rozšířila a dnes provozuje 3 franšízové pobočky v Praze. „Když jsme s OK Pointy začínali, inspirovali jsme se západní Evropou, kde má trend franšízových konceptů tohoto typu bohatou tradici a velmi úspěšně funguje. To a také prestižní lokality, ve kterých máme naše OK pointy, jsou nespornou přidanou hodnotou,“ vysvětluje Radim Štantejský s tím, že OK Pointy jsou pro Broker Consulting revoluční v tom, že také přinesly jiný styl efektivního rozložení práce. Díky nim vedení posílilo počty zaměstnaneckých poměrů nejenom na samotných pobočkách, ale i u finančních konzultantů. 

Hlavně bydlení

Výhodou OK Pointů oproti klasickým pobočkám bank je, že jeho návštěvník najde na jednom místě finanční, bankovní a realitní služby. Jedním z nejčastějších požadavků, s nímž klienti do poboček této sítě přicházejí, je řešení vlastního bydlení. Jsou to tak OK Pointy, kde se sjednává 17 % objemu všech hypotečních úvěrů Broker Consulting ČR.

Strategickým partnerem Broker Consulting na OK Pointech je mBank. Ta má jako primárně digitální banka po republice 24 vlastních obchodních míst, s OK Pointy se ale její fyzické zastoupení téměř ztrojnásobilo. „OK Pointy jsou významným prvkem naší strategické spolupráce, protože jsou důležitou platformou pro propojování digitální online zkušenosti mBank s odborností seniorních konzultantů Broker Consulting. Díky tomu je naše vzájemná spolupráce zajímavá a může mít potenciál pro efektivní rozvoj zejména v místech, kde mBank nemá fyzické zastoupení,“ doplňuje Bronislav Dvořáček, ředitel pro spolupráci s externími partnery mBank.    


Investice do vlastního / Náklady na vstup do sítě OK Pointta otevření vlastní pobočky přijde franšízanta na maximálně 1,5 milionu korun. Odhadovaná návratnost vložené investice je okolo 1 roku.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank