Nové trhy i programy
Jedním ze zásadních kroků, které franšízová síť Fitness Food Menu v loňském roce podnikla, byl vstup na německý trh. Zde získali dva franšízové partnery, a to ve Zwickau a Drážďanech. Jak říká spolumajitel značky Tomáš Volf, Německo je pro Fitness Food Menu úplně novým trhem, na kterém momentálně sbírá zkušenosti. A to právě za pomoci tamních partnerů. „V současné době jsme ve fázi připravování německého trhu na tzv. systémové stravování. Faktem totiž je, že u našich západních sousedů tento způsob stravování není rozvinutý. Naším úkolem je tak zákazníky zde přesvědčit o tom, že stravování prostřednictvím našich pokrmů je kvalitní a pro ně přínosné,“ vysvětluje Volf.
Společnosti se také povedlo najít master-franšízového partnera na polském trhu, se kterým podepsala smlouva o rozvoji sítě na území Polska. Úspěchu se pak dočkala i na Slovensku. „Zde jsme v Prešově navázali spolupráci se zkušeným podnikatelem z oblasti gastronomie, který se stal naším franšízantem a otevřel si výrobnu Fitness Food Menu,“ říká Tomáš Volf s tím, že k dnešnímu dni funguje na území Slovenska 7 franšízových výroben, které obsluhují 39 měst. Na domácím českém trhu pak působí 13 franšízantů, kteří ze svých výroben dodávají pokrmy Fitness Food Menu do 94 měst. „Česko je pro nás stále nejzásadnějším trhem, na kterém se nám daří kontinuálně růst. A to o 15 až 18 % ročně,“ doplňuje franšízor s tím, že velkou pozornost firma věnuje stabilizaci nových franšízantů v síti, a to jak hospodářské, tak kvalitativní.
Tomu napomáhá i nový nutriční software, kterým Fitness Food Menu distribuuje vlastní recepty svým franšízantům. S tím souvisí i interní servisní aplikace Fitness Food Management systém. To vše umožňuje v síti lépe monitorovat kvalitu výroby, která je pro celý tento koncept stěžejní. S cílem srovnat a zvýšit kvalitu nabízených produktů a zároveň snížit náklady spojené s nákupem surovin pro vlastní výrobu a franšízanty, vytvořila centrála Fitness Food Menu centrálního výrobce. Ten v současné době vyrábí pod brandem FFMenu zhruba 35 produktů, například proteinové těstoviny nejrůznějších druhů.
S kvalitou produktů souvisí také technologie, které jsou využívány ve výrobě. A toho si je vědomo i vedení Fitness Food Menu. V letošním roce tak bude do poboček svých franšízantů dodávat nejnovější technologie pro úpravu a zpracování pokrmů v podobě nových konvektomatů a šokovacího zařízení. Zejména nové konvektomaty usnadní franšízovým partnerům výrobu a zajistí stejnou kvalitu ve všech výrobnách. Jsou totiž centrálně řízené programovým nastavením franšízora, a to pro všechny členy sítě shodně. „Cena námi dodávaného vybavení do franšízových poboček se pohybuje kolem 1 milionu Kč. Franšízant toto nové vybavení neplatí jako investici, ale získává ho formou operativního leasingu, s čímž souvisí i servis, který mu po celou dobu užívání zajišťujeme my,“ vysvětluje Tomáš Volf.
Značka Fitness Food Menu pracuje také na rozšiřování své nabídky, aby její franšízanti mohli uspokojit potřeby a požadavky co nejširšího spektra zákazníků. Loni v dubnu uvedla na trh nový stravovací program nazvaný Fitness Food Performance, díky němuž momentálně nabízí pět typů menu, ze kterých si mohou zákazníci vybrat. Nově uvedený stravovací program je ideální zejména pro výkonnostní sportovce či manažery s vysokým pracovním nasazením, kteří chtějí podpořit svůj výkon. A to jak ve sportu, tak i v práci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Expanze v krajských krajích, a to zejména v Čechách. Takové cíle má franšízová síť „jsme Fitness Food Menu“.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.
Jakým podnikatelským oborům se bude dařit ve franšízingu v letošním roce? V kurzu je asijská gastronomie i péče o vzhled a krásu.
Patří mezi tzv. krabičkové diety, vlastní pokrmy nabízí i v Maďarsku a Německu. Franšíza Fitness Food Menu vyžaduje kvalifikaci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Finančně poradenská společnost Broker Consulting hlásí od počátku letošního roku už tři nové OK Pointy.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
Abych byla upřímná, manželovi pomohly pilulky na hubnutí. Zkuste to taky. https://www.europe-pharm.com/cz/leky-na-hubnuti
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.