Podnikání ve vzdělávání dětí je poslání
Franšízovou síť budujete po celé České republice. Jak se vám její rozšiřování daří?
V loňském roce jsme se rozrostli o novou pobočku ve Zlíně. A v otevírání dalších pokračujeme. V současné době zahajuje provoz nová pobočka v Liberci, kterou otevírá náš již fungující franšízový partner z Mladé Boleslavi. Zároveň jsme uprostřed jednání s několika zájemci o franšízové licence v dalších regionech. Předpokládám tedy, že letos se naše síť zase zvětší.
Je franšíza Brick By Brick vhodná i pro investory, nebo hledáte jen partnery, kteří se budou sami aktivně podílet na chodu pobočky?
Brick By Brick je vhodný spíš pro partnery, kteří se aktivně podílejí na chodu pobočky. Ideálního franšízanta vystihl náš mladoboleslavský partner Martin Kosa. Podle něj je to nadšenec do vzdělávání dětí, který je skvělý obchodník a sám je v kontaktu s rodiči i školami. Od majitele očekáváme, že se zapojí právě do vedení pobočky, obchodu a komunikace se školami. Nemusí být lektor, ale musí mít sám obchodnický drive, který potáhne firmu.
Franšízanti konceptu Brick By Brick nevyděávají jen během školního roku. Jak fungují během prázdnin?
Právě prázdniny hrají v příjmech pro naše franšízanty velkou roli. Rodiče potřebují najít program pro své děti, a proto jsou smysluplné tábory skvělým řešením. Děti milují hru s legem, takže na tábor se těší, ale zároveň se toho mnoho naučí. Když je partner šikovný, dokáže otevřít tábor každý týden prázdnin a z léta se tak stane právě příjmově výborné období.
Jak se momentálně v Česku podniká v oblasti vzdělávání?
Podnikání ve vzděláváním vnímám na jedné straně jako náročné, protože u nás lidé nejsou zvyklí platit za vzdělání. Je to spíš poslání a taky jeden z důvodu, proč Brick By Brick není pro investory, ale pro partnery, kteří se aktivně zapojují ve firmě. Na druhé straně je toto podnikání krásné, protože má smysl a je to skvělý pocit, když vidíte děti a studenty, jak se posouvají a jsou nadšení z toho, co se naučili. Brick By Brick navíc přináší vzdělávání v oblasti, která není ve škole moc oblíbená, například ve fyzice. Ale díky naší metodice a legu, děti lehce pochopí fyzikální zákony a s postavenými modely se i zahrají. Právě proto mě podnikání ve vzdělávání baví a naplňuje a pro licence hledám stejně naladěné partnery.
Jaké je to s konkurencí na trhu? Jak s ní „bojujete“?
Já nemám ráda bojování, takže s konkurencí nebojuji. Myslím si, že každý máme svoje benefity a výhody, ve kterých jsme lepší my, a konkurenti zase mají něco jiného, svého. Hledáme způsoby, jak být v něčem jiní a lepší a najdeme si tak každý svoji část trhu, kde jsme dobří a úspěšní a můžeme existovat popři sobě.
Kdy je pro zájemce o franšízovou licenci nejvhodnější doba Vás kontaktovat tak, aby mohl co nejdříve a nejefektivněji rozjet svoje podnikání pod značkou Brick By Brick?
Kontaktovat nás zájemci můžou kdykoliv, protože rozhodovací proces trvá u každého jinak dlouho a je lepší, aby měli dost času na přípravu rozjezdu. Pro ten je dobrý začátek školního roku, ale i léto kvůli táborům. Je možné začít i ve druhém pololetí školního roku, otevřít několik kurzů, a dobře si připravit půdu na letní tábory a pak nový školní rok.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Josef Lásko otevřel franšízovou pobočku Partners Banky v Chocni. Jaké vlastnosti hledá u členů týmu a proč věří, že charakter je víc než zkušenosti?
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické