Podnikání ve vzdělávání dětí je poslání
Franšízovou síť budujete po celé České republice. Jak se vám její rozšiřování daří?
V loňském roce jsme se rozrostli o novou pobočku ve Zlíně. A v otevírání dalších pokračujeme. V současné době zahajuje provoz nová pobočka v Liberci, kterou otevírá náš již fungující franšízový partner z Mladé Boleslavi. Zároveň jsme uprostřed jednání s několika zájemci o franšízové licence v dalších regionech. Předpokládám tedy, že letos se naše síť zase zvětší.
Je franšíza Brick By Brick vhodná i pro investory, nebo hledáte jen partnery, kteří se budou sami aktivně podílet na chodu pobočky?
Brick By Brick je vhodný spíš pro partnery, kteří se aktivně podílejí na chodu pobočky. Ideálního franšízanta vystihl náš mladoboleslavský partner Martin Kosa. Podle něj je to nadšenec do vzdělávání dětí, který je skvělý obchodník a sám je v kontaktu s rodiči i školami. Od majitele očekáváme, že se zapojí právě do vedení pobočky, obchodu a komunikace se školami. Nemusí být lektor, ale musí mít sám obchodnický drive, který potáhne firmu.
Franšízanti konceptu Brick By Brick nevyděávají jen během školního roku. Jak fungují během prázdnin?
Právě prázdniny hrají v příjmech pro naše franšízanty velkou roli. Rodiče potřebují najít program pro své děti, a proto jsou smysluplné tábory skvělým řešením. Děti milují hru s legem, takže na tábor se těší, ale zároveň se toho mnoho naučí. Když je partner šikovný, dokáže otevřít tábor každý týden prázdnin a z léta se tak stane právě příjmově výborné období.
Jak se momentálně v Česku podniká v oblasti vzdělávání?
Podnikání ve vzděláváním vnímám na jedné straně jako náročné, protože u nás lidé nejsou zvyklí platit za vzdělání. Je to spíš poslání a taky jeden z důvodu, proč Brick By Brick není pro investory, ale pro partnery, kteří se aktivně zapojují ve firmě. Na druhé straně je toto podnikání krásné, protože má smysl a je to skvělý pocit, když vidíte děti a studenty, jak se posouvají a jsou nadšení z toho, co se naučili. Brick By Brick navíc přináší vzdělávání v oblasti, která není ve škole moc oblíbená, například ve fyzice. Ale díky naší metodice a legu, děti lehce pochopí fyzikální zákony a s postavenými modely se i zahrají. Právě proto mě podnikání ve vzdělávání baví a naplňuje a pro licence hledám stejně naladěné partnery.
Jaké je to s konkurencí na trhu? Jak s ní „bojujete“?
Já nemám ráda bojování, takže s konkurencí nebojuji. Myslím si, že každý máme svoje benefity a výhody, ve kterých jsme lepší my, a konkurenti zase mají něco jiného, svého. Hledáme způsoby, jak být v něčem jiní a lepší a najdeme si tak každý svoji část trhu, kde jsme dobří a úspěšní a můžeme existovat popři sobě.
Kdy je pro zájemce o franšízovou licenci nejvhodnější doba Vás kontaktovat tak, aby mohl co nejdříve a nejefektivněji rozjet svoje podnikání pod značkou Brick By Brick?
Kontaktovat nás zájemci můžou kdykoliv, protože rozhodovací proces trvá u každého jinak dlouho a je lepší, aby měli dost času na přípravu rozjezdu. Pro ten je dobrý začátek školního roku, ale i léto kvůli táborům. Je možné začít i ve druhém pololetí školního roku, otevřít několik kurzů, a dobře si připravit půdu na letní tábory a pak nový školní rok.
Peníze na rozjezd / "Licenční poplatek u franšízy Brick By Brick se pohybuje od 49 tisíc Kč. Dalších zhruba 100 tisíc Kč pak franšízant investuje do otevření pobočky," upřesňuje Adéla Masaryková. PŘEČTI ČLÁNKY
3D technologie jako flexiblní byznys
/25.08.2025
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické