Sklizeno chce více
Na tuzemském trhu funguje v rámci této sítě 30 prodejen, jak pod značkou Sklizeno, tak i My Food a také dalších 20 pod hlavičkou Náš Grunt. Část z nich je provozována franšízovými partnery. Právě prodejny se na výsledných tržbách společnosti podílely z více jak poloviny. Jak prozradil ředitel společnosti Petr Borkovec, cílem pro letošní rok je zvýšit obrat stávajících obchodů o 15 %.
Na konci loňského léta zahájila síť Sklizeno spolupráci s dalším původem českým franšízovým konceptem Fruitisimo, když v pražském nákupním centru Galerie Butovice otevřela novou prodejnu, která tyto dvě značky spojuje. Ve spojení kvalitního jídla s čerstvými džusy a zmrzlinami vidí vedení firmy velký potenciál. Také proto se rozhodla po vyhodnocení tohoto projektu k jeho rozšíření do dalších regionů.
Dalším krokem, který Sklizeno v roce 2018 učinilo, bylo založení investičního centra pro podporu českých producentů potravin s názvem My Food Center. Jeho prostřednictvím se ve spolupráci s online prodejcem potravin Rohlík.cz snaží podporovat malé tuzemské výrobce potravin, kteří to s kvalitou myslí vážně. „Pokud každý malý výrobce bude mít svůj sklad a své auto, jezdit sám na zahraniční veletrhy, nakupovat suroviny za své ceny, mít vlastní experty na obaly a mít vlastní právníky, účetní, další odborníky a k tomu mít obchodníky objíždějící ty stejné obchody jako všichni ostatní malí výrobci, tak nemůže být ekonomicky úspěšný, růst a inovovat produkt. A my chceme, aby byli úspěšní. Jen díky tomu budou moci v Česku vznikat kvalitní potraviny ve velkém a za dostupné ceny,“ vysvětluje Petr Borkovec, ředitel Sklizeno, důvod jeho vzniku. Díky společnostem, ve kterých má Sklizeno prostřednictvím tohoto centra podíl, dosáhlo tržeb 205 milionů Kč.
Cílem vedení sítě Sklizeno je dostat kvalitní potraviny co nejblíže lidem. Jednou z cest, jakou se jí to daří, je projekt Fresh Pointů, kterým se zaměřuje na klientelu z řad zaměstnanců firem. „Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu a Fresh Point je tak ideální řešení,“ říká Petr Borkovec s tím, že jde de facto o malé samoobslužné Sklizeno bistro.
Ocenění za kvalitu a přístup / Značka Sklizeno je pro aktuální rok na seznamu Superbrands. Ten vyzdvihuje značky, které se na lokálním trhu těší z dobré pověsti a mají na něm silné postavení. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!