Byznys díky dobrodružství s DinoKroky
Jaký byl rok 2018 pro síť Hocus a Lotus? Co se vám podařilo?
V loňském roce jsme spustili DinoClub, díky kterému se každý student dostane ke svým výukovým materiálům online a má k tomu navíc k dispozici i bonusové materiály a hry. Současně jsme také zrekonstruovali naše brněnské prostory.
Svůj koncept rozšiřujete prostřednictvím franšízových licencí. Jaké možnosti se zájemcům o podnikání s vaší značkou díky spolupráci otevírají?
Franšízanti mají především k dispozici kvalitní metodiku výuky, bez které se v tomto oboru podnikat nedá, obzvláště když chcete vzdělávat děti. Ať už se jedná o nováčka v oboru nebo zaběhlého lektora, získá spoluprací výukové materiály, know-how a mnoho skvělých studentů, které si zamilují dobrodružství s Hocusem a Lotuskou.
Konceptů zaměřených na jazykovou výuku dětí je na tuzemském trhu celá řada. Čím je metodika výuky s DinoKroky Hocusem a Lotuskou jiná?
Hlavním benefitem metodiky The adventures of Hocus and Lotus je forma výuky, která nemá svoji konkurenci. Děti se mají možnost v hodinách rozvíjet jak v jazykových dovednostech, tak i pohybově, včetně smyslového a citového vnímání. Často říkám, že se spíše jedná o aktivity, které rozvíjí dítě a k tomu jako bonus získávají angličtinu, než že by se jednalo o nějaké šprtání a činnosti, které děti brzy omrzí. Dobrodružství s DinoKroky provázejí děti prvních pět let, kdy se učí komunikovat v novém jazyce. Naše metodika se nevěnuje vysvětlování gramatických jevů, ale sžíváním se s novým jazykem tak, jako s mateřským, a to pomocí narativního formátu. Mimo jiné jako jediná metodika pro děti je zpracována hned v pěti mezinárodních jazycích – angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština.
Na první pohled by se mohlo zdát, že franšízant podnikající v oblasti jazykových kurzů vydělává jen během školního roku. Vyvedete mne z omylu?
Ano, celoroční kurzy zahajujeme v září a končíme v červnu tak, jako státní školy. Nicméně letní prázdniny jsou příležitostí pro příměstské tábory, které jsou nejen žádané, ale i velmi oblíbené u rodičů i dětí. Děti mají příležitost strávit celý týden v cizojazyčném prostředí a užít si cizí jazyk i mimo učebny.
Franšízové pobočky máte i v menších městech jako například v Uherském Hradišti, které má 25 tisíc obyvatel. Jak se v takových lokalitách franšízantům daří?
I v menších městech je zájem ze strany rodičů o vzdělávání dětí. Konkrétně v Uherském Hradišti převládá zájem o německý jazyk na rozdíl od Brna a Prahy, kde hlavním jazykem je angličtina. Větší problém vidíme v nalezení lektorů, kteří by se dětem věnovali. V tuto chvíli hledáme pro tuto pobočku nové Magické lektory!
Co vnímáte jako klíčové pro to, aby byl váš franšízant úspěšný?
Úspěchu můžete docílit snáz, pokud vás vaše práce baví a máte z ní radost. My hledáme lektory, kteří vnímají svoji práci jako poslání a věří, že vzdělávání dětí zábavnou formou má smysl, dokáží se společně s nimi odvázat a užít si každou lekci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické