Byznys díky dobrodružství s DinoKroky
Jaký byl rok 2018 pro síť Hocus a Lotus? Co se vám podařilo?
V loňském roce jsme spustili DinoClub, díky kterému se každý student dostane ke svým výukovým materiálům online a má k tomu navíc k dispozici i bonusové materiály a hry. Současně jsme také zrekonstruovali naše brněnské prostory.
Svůj koncept rozšiřujete prostřednictvím franšízových licencí. Jaké možnosti se zájemcům o podnikání s vaší značkou díky spolupráci otevírají?
Franšízanti mají především k dispozici kvalitní metodiku výuky, bez které se v tomto oboru podnikat nedá, obzvláště když chcete vzdělávat děti. Ať už se jedná o nováčka v oboru nebo zaběhlého lektora, získá spoluprací výukové materiály, know-how a mnoho skvělých studentů, které si zamilují dobrodružství s Hocusem a Lotuskou.
Konceptů zaměřených na jazykovou výuku dětí je na tuzemském trhu celá řada. Čím je metodika výuky s DinoKroky Hocusem a Lotuskou jiná?
Hlavním benefitem metodiky The adventures of Hocus and Lotus je forma výuky, která nemá svoji konkurenci. Děti se mají možnost v hodinách rozvíjet jak v jazykových dovednostech, tak i pohybově, včetně smyslového a citového vnímání. Často říkám, že se spíše jedná o aktivity, které rozvíjí dítě a k tomu jako bonus získávají angličtinu, než že by se jednalo o nějaké šprtání a činnosti, které děti brzy omrzí. Dobrodružství s DinoKroky provázejí děti prvních pět let, kdy se učí komunikovat v novém jazyce. Naše metodika se nevěnuje vysvětlování gramatických jevů, ale sžíváním se s novým jazykem tak, jako s mateřským, a to pomocí narativního formátu. Mimo jiné jako jediná metodika pro děti je zpracována hned v pěti mezinárodních jazycích – angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština.
Na první pohled by se mohlo zdát, že franšízant podnikající v oblasti jazykových kurzů vydělává jen během školního roku. Vyvedete mne z omylu?
Ano, celoroční kurzy zahajujeme v září a končíme v červnu tak, jako státní školy. Nicméně letní prázdniny jsou příležitostí pro příměstské tábory, které jsou nejen žádané, ale i velmi oblíbené u rodičů i dětí. Děti mají příležitost strávit celý týden v cizojazyčném prostředí a užít si cizí jazyk i mimo učebny.
Franšízové pobočky máte i v menších městech jako například v Uherském Hradišti, které má 25 tisíc obyvatel. Jak se v takových lokalitách franšízantům daří?
I v menších městech je zájem ze strany rodičů o vzdělávání dětí. Konkrétně v Uherském Hradišti převládá zájem o německý jazyk na rozdíl od Brna a Prahy, kde hlavním jazykem je angličtina. Větší problém vidíme v nalezení lektorů, kteří by se dětem věnovali. V tuto chvíli hledáme pro tuto pobočku nové Magické lektory!
Co vnímáte jako klíčové pro to, aby byl váš franšízant úspěšný?
Úspěchu můžete docílit snáz, pokud vás vaše práce baví a máte z ní radost. My hledáme lektory, kteří vnímají svoji práci jako poslání a věří, že vzdělávání dětí zábavnou formou má smysl, dokáží se společně s nimi odvázat a užít si každou lekci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické