Pomoc prosadit se / Hlavními výhodami franšízingu v realitách vnímáme vyšší ziskovost ve franšízovém modelu pro franšízanta oproti jiným obchodním modelům. Franšízing je zejména o systému jednotné práce všech partnerů, stejném produktu, procesech, CRM, know-how, kvalitních službách, zázemí centrály pro každého franšízanta, jednotném marketingu, slevách z objemu, kvalitním vzdělávání na všech úrovních řízení a vedení realitní kanceláře, stejně tak i u makléřů a mnoho dalších služeb a výhod, bez kterých se realitní koncept jen těžko prosadí na dnešním trhu,“ říká Petr Zelenka, ředitel Next Reality Partner.
Středa
10.04.2019
Realitní síť Next Reality nabízí franšízové licence necelé 2 roky. Na trhu chce mít až 120 poboček. Co nabízí zájemcům o franšízu?
 

Next Reality působí na tuzemském trhu od roku 2006. Po 10 letech fungování se vedení této realitní značky rozhodlo koncept rozšiřovat prostřednictvím franšízových partnerů. Bylo si jisté, že nabyté zkušenosti mu umožňují nabídnout franšízantům takové služby, produkty a nástroje, které jsou ověřené časem a odzkoušené v rámci budování vlastní pobočkové struktury Next Reality.

Se svým konceptem míří tato ryze česká realitní síť do měst s více jak 10 tisíci obyvatel tak, aby jak centrála, tak i franšízanti dosáhli očekávaného zisku. „Nemyslíme ale jen na počet obyvatel, ale i na hustotu zástavby, tedy počet nemovitostí k prodeji či pronájmu a kupní sílu obyvatelstva. Pracujeme s daty, počítáme, přemýšlíme, jednáme. V každém městě to musí dávat smysl, abychom zaujmuli zájemce o licenci a ten měl naprosto reálnou šanci uspět na takovém místním trhu,“ popisuje Petr Zelenka, ředitel společnosti Next Reality Partner.

Zájemcům o franšízovou licenci kromě veškerého know-how potřebného pro úspěšné vedení pobočky Next Reality nabízí i něco navíc. Jednou z takových věcí je i nemovitostní fond, který každému franšízantovi a makléři sítě umožňuje zobchodovat jakoukoli nemovitost a například tak pomoci klientovi, který by se jinak dostal do svízelné životní situace a třeba i do dražby. Nemovitostní fond má k dispozici významné kapitálové zajištění a každý Next Partner ji může využít ihned po podpisu smlouvy.

Spolupráce jako konkurenční výhoda

A jaké franšízanty vlastně Next Reality hledá? „Chceme se setkávat se zájemci, kteří budou mít byznysově podobné smýšlení jako my, mají vnitřní motivaci uspět, budou sdílet podobné hodnoty, které máme i my v Nextu a úspěch se dostaví. A všichni do jednoho si to musíme odmakat, tak to prostě je a bude,“ vysvětluje Petr Zelenka s tím, že kvalifikace v realitách zatím neexistuje, není podmíněná žádnou zkouškou, testem, což ale přijde v podobě nového zákona. Kvalifikační předpoklady vidí Petr Zelenka spíše ve vlastnostech, obchodním a manažerském potenciálu jednotlivce. „V naší síti jsou majitelé licencí z řad developerů, finančních poradců, znalců a odhadců nemovitostí, obchodníků z jiných segmentů a samozřejmě z řad realitních kanceláří, původně makléřů, kteří chtěli víc – mít vlastní kancelář, ale nebudovat ji od začátku s nejasným výsledkem, chtěli ověřený koncept, hotové nástroje, služby a na to je franšízing ideální,“ dodává.

Na začátku letošního roku zahájila Next Reality již dříve avizovanou spolupráci s další společností rozšiřující svou pobočkovou síť na bázi franšízingu, a to Partners. V lednu otevřela své dveře klientům první společná kancelář, a to ve Znojmě. V jednom prostoru tak zde najdeme zázemí jak pro makléře Next Reality, tak i pro poradce Partners. „Hlavní synergii a motivaci jít do společného projektu vidí vedení realitky v otevírání nových poboček a doporučování klientů, kteří potřebují zprostředkovat prodej své nemovitosti. Zde budou přicházet tipy od finančních poradců Partners do Nextr a zpětně makléři Nextu budou doporučovat své klienty na hypotéky a další finanční produkty do Partners. To vše bude adekvátně systémově, technologicky, smluvně i motivačně řešeno. 


Finance do začátku / Počáteční investice činí v případě Next Reality 100 tisíc Kč. Měsíčně se pak majitel franšízové licence musí připravit na odvádění pravidelného franšízového poplatku ve výši 10 tisíc Kč.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012