Klíč k úspěchu / Správně nemovitost ocenit, připravit ji na focení, profesionálně nafotit, případně doplnit videoprohlídkou či 3D skenem, masivně i s podporou propagace v sociálních médiích inzerovat, zajistit bezpečný právní servis, šetřit klientům jejich čas, to všechno jsou atributy kvalitní služby, kterou by svým klientům měli poskytovat franšízanti Century 21 a jejich makléři, aby dosáhli v rámci sítě kýženého úspěchu.
Středa
17.04.2019
Realitní síť Century 21 oslavila 10 let na českém trhu. Dnes zde má 46 franšíz a chce dál růst. Kdo se může stát úspěšným franšízantem?
 

Jako na houpačce. Takových bylo oněch 10 let fungování původem amerického konceptu na našem trhu podle Jiřího Hrušky, obchodního ředitele Century 21 Czech Republic. Po vstupu na trh zažila značka extrémně rychlého nárůstu. „Několik změn vlastnické struktury ale upřímně řečeno kontinuálnímu růstu nepomohlo. Od roku 2014 však společnost vlastní Robert Schönfeld, majitel soukromé investiční skupiny RSBC,“ vysvětluje Hruška s tím, že díky tomu je situace v Century 21 v Česku stabilní.

V současnosti funguje na trhu 46 franšízových poboček. Počet franšízantů, se kterými Century 21 spolupracuje, se od tohoto čísla moc neliší, protože jen pár franšízových partnerů vlastní dvě franšízy. Cílem realitní sítě je dále růst v rámci celé České republiky. Také proto stále vede řadu intenzivních i méně intenzivních jednání s potenciálními zájemci o licenci. A to nejen v Praze, ale také na tzv. bílých místech mapy Century 21, jako jsou například Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Jihlava, Olomouc nebo Zlín.

Budoucnost českého trhu je podle vedení společnosti ve snižování počtu tzv. „no name“ kanceláří ve prospěch franšízových sítí. Úspora z rozsahu, marketingová prezentace i schopnost vyhovět novelizovanému zákonu o realitním zprostředkování, dávají velkým kvalitním značkám konkurenční výhodu. „Nahlas říkáme, že chceme růst. Naším hlavním cílem je však být jedničkou na českém realitním trhu co do úrovně poskytovaných služeb. Chceme být etalonem kvality. Jestli to bude s 80 nebo 120 franšízami je druhotné,“ doplňuje Jiří Hruška.

Vývoj kupředu

Jaké franšízové partnery pro rozvoj na trhu Century 21 hledá? Ideálně takové, kteří budou do realitního byznysu vstupovat již s určitým plánem – budou vědět, odkud budou brát klienti, kolik chtějí mít pod sebou makléřů a jací by měli být. „Přestože jsme jako franšízový koncept do jisté míry svázáni některými jasnými pravidly, naši franšízanti mají možnost využívat svých vlastní unikátních předností k tomu, aby uspěli,“ dodává Hruška.

Aktuálně probíhá na českém trhu rebranding všech franšíz Century 21. V loňském roce totiž došlo ke globální změně loga a také oné pověstné žluté barvy na zlatou. Ta se v první fázi projevila v online komunikaci, nyní přichází na řadu jednotlivé pobočky. Vedle rebrandingu však Century 21 u nás pracuje na dalších projektech. Společnost odpovědná za expanzi sítě vybrala reklamní agenturu, s níž bude řešit nejen rebrandovou kampaň. Zároveň také vybírá nový systém pro práci s nemovitostmi, pracuje na novém intranetu a před sebou má i modernizaci webových stránek.


Franšíza jako řešení / Budoucnost českého trhu vidí Century 21 je ve snižování počtu tzv. „no name“ kanceláří ve prospěch franšízových sítí.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012