Budoucnost v digitálních dovednostech
Žijeme v moderním světě, kde je zapotřebí umět víc než jen číst a počítat – je třeba se také orientovat v nových technologiích. Proto je potřeba se stále vzdělávat. Svým způsobem to platí pro obě strany – pro studenty i samotnou vzdělávací instituci. Za školou Coding Giants stojí čtyři absolventi Fakulty elektrotechniky a informatiky na Varšavské technické univerzity. Nejprve je spojilo studentské přátelství, pak i záliba v programování. Roku 2015 se tudíž rozhodli založit školu Coding Giants; cílem bylo vzdělávat děti a mládež v oblasti nových technologií a počítačovém programování. „Chceme se zájemci sdílet své znalosti, nadšení a vášeň pro počítače, programování a rozvíjet jejich digitální dovednosti a logické myšlení,“ uvádějí zakladatelé školy. „Škola a zpřístupnění znalostí dalším generacím je naše budoucnost, budoucnost studentů pak spočívá v přijmutí procesu učení, zvládnutí digitální gramotnosti, informatického myšlení a tím i v rozšíření vlastního prostoru a uplatnění se v životě.“
Škola se zaměřuje primárně na nejmladší generace, přičemž jednotlivé kódovací kurzy jsou na míru postaveny pro jednotlivé věkové kategorie od 7 do 19 let a zajištěny kvalifikovanými pedagogy. Zájemci si mohou aktuálně vybrat celkem ze 14 kurzů pro věk 6–9 let, 10–12 let, 13–16 let a 17–19 let.
Že se vydali správnou cestou se zakladatelům školy Coding Giants záhy potvrdilo. Během 4 let od vzniku školy se jim podařilo otevřít více než 50 škol ve 26 polských městech, přičemž většinu z nich tvoří vlastní pobočky, počet franšíz se však také zvyšuje. Poptávka po vzdělání, znalostech a kvalifikaci v oblasti IT a nových technologií přetrvává a překračuje i hranice. Coding Giants proto přichází také na český trh, kterému předkládá svůj koncept franšízového systému. Hledá nové partnery - franšízanty se stejnými zájmy a přístupem.
Byznys budoucnosti
Od potenciálních zájemců se v prvé řadě očekává zájem o práci s dětmi a mládeží, motivace, podnikavost, znalost místního vzdělávacího trhu a také alespoň základní orientace v informatice, nových technologiích a ideálně i programovací dovednosti. Důležitá je i prvotní investice; zde je potřeba počítat na jednu kódovací školu s částkou ca 6 000 EUR a to včetně licenčního poplatku a vybavení, přičemž podmínkou je prostor pro třídu o min. velikosti 30 m2. Průběžný poplatek je pak možné ve smlouvě nastavit buď jako pravidelný měsíční poplatek, nebo jako měsíční provizi z příjmů frašízanta.
Dle vyjádření franšízora se franšízantům nabízí nejen stabilní podpora, ale přijmutím licence se stávají i členy sítě se všemi výhodami. Coding Giants nabízí své zkušenosti, značku i nabyté know-how, prověřené školící skripty pro výuku, materiály pro studenty či marketingové materiály a pomoc při náboru přednášejících-programátorů. Poskytuje také přístup k zavedenému CRM systému, tedy k systému pro vztahy se zákazníky, obsahujícímu platformy pro kontrolu plateb, vstup a komunikaci s klienty. Škola Coding Giants má zájem na dalším rozvoji, ale zároveň si chce – i v podobě franšíz – udržet nastavenou profesionalitu a kvalitu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické