Bageterie Boulevard nyní ve všech krajích

Expanze pokračuje / High street pobočka Bageterie Boulevard přibyla v letošním únoru kousek od Jindřišské věže v Praze. Franšízová síť nyní pokrývá všechny kraje ČR.
pondělí
14.04.2025
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
 

Česká společnost Crocodille založená Petrem Cichoněm u nás působí už od roku 1990 a jedná se o největšího výrobce a distributora balených baget a sendvičů ve střední Evropě. Své produkty značka prodává v maloobchodních sítích, včetně benzínek a trafik. Suroviny vyrábí v moderním závodě v Žiželicích nad Cidlinou a dodává je také do vlastních sítí rychlého občerstvení Bageterie Boulevard a 360pizza. Výsledky čistého obratu Bageterie Boulevard dosahují vždy číslo převyšující miliardu korun už od roku 2017. Meziročně od té doby došlo k propadu jen v roce 2020, což souvisí s covidovými lety.

V poslední době Bageterie Boulevard úspěšně rozšiřuje síť o další pobočky. Ke konci roku 2024 otevřeli pobočku v Karlových Varech a tím získali zastoupení ve všech krajích. Dále otevřeli nové franšízy v Praze a posledním počinem je otevření pobočky v Olomouci. Na odpovídající prostory zde Bageteria Boulevard čekala dlouhých osm let. Dalšími cíli na mapě pokrytí je také Ostrava, Zlín a Brno. Celkově nyní síť zahrnuje 63 poboček a rozvíjí se také na Slovensku. Dostávají se tak na třetí místo mezi franšízovými fastfoody co do počtu provozoven. „V letošním roce také plánujeme posílit svoji pozici zejména v travel segmentu s vysokou koncentrací zákazníků, a rozšířením malých jednotek BB expres do okresních měst, sídlišť a office parků,“ představila plány Markéta Krejčíková, ředitelka expanze a franšízingu. Další novinkou je aktuálně probíhající rozšíření do Maďarska, což završilo jejich dlouhodobé snahy o působení v této zemi.

Poskytovatel licence Bageterie Boulevard je otevřen i nové franšízové spolupráci. Zájemci o vlastí provozovnu musí počítat s investicí minimálně dva a půl milionu korun. Dále pak musí počítat s aktivním každodenním zapojením do chodu provozu a ideální je, aby franšízant měl zkušenosti z gastronomického provozu. 


Nová místa pro franšízy / Bageteria Boulevard by ráda přidala nové pobočky v Ostravě, Zlíně a Brně.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015