Důležité je mít vizi
Právě tento koncept ji totiž v roce 2016 zaujal zejména neotřelým a neokoukaným nápadem ve spojení s celosvětově oblíbenou hračkou LEGO®, jejíž historie sahá až do 50. let minulého století. Na nich totiž franšíza Bricks 4 Kidz staví všechny své vzdělávací programy a kurzy určené nejen dětem. V momentě, kdy se dozvěděla, že je možné získat jeho franšízovou licenci, rozhodla se otevřít pobočku v Olomouci.
Ačkoli původně Martina Rozsypalová neměla s působením v oblasti vzdělávání žádné zkušenosti, neodradilo ji to. Věděla, že se stane součástí konceptu, který je vytvořený tak, aby umožnil úspěšně podnikat i franšízantům s minimem zkušeností v této branži. A nemýlila se. „Od vedení sítě v České republice jsem získala veškeré potřebné podklady pro své působení v Bricks 4 Kidz, všechny manuály k celému tomuto vzdělávacímu programu. Velkou pomocí pak byla i osobní podpora master-franšízantky,“ říká Martina, která dříve působila v zahraničí, kde měla na starosti řízení restaurace. Působila také jako strategická nákupčí v nadnárodním korporátu.
S rozjezdem její olomoucké franšízy však tato podpora neskončila. V rozvoji jejího podnikání jí pomáhají pravidelná setkávání s vedením sítě a také dalšími franšízanty, která ji, jak sama říká, motivují se dále rozvíjet a nepolevovat. Kromě toho organizuje poskytovatel licence pro své partnery pravidelné telekonference, a i nadále pracuje na rozvoji celého konceptu.
Jako franšízantka se Martina Rozsypalová stará o celkové řízení pobočky. Má tak na starosti celé finanční řízení, řešení personálních otázek i veškerou nezbytnou administrativu. Poměrně hodně svého času pak vkládá také do rozvoje aktivit v rámci jí svěřené oblasti a také ve vyhledávání nových příležitostí pro uplatnění programu Bricks 4 Kidz jako jsou nejrůznější workshopy nebo také teambuildingové aktivity pro firmy – Bricks 4 Kidz totiž opravdu není jen pro děti.
Začátek snad každého nového byznysu přináší podnikateli momenty překvapení. Jaké byly ty, se kterými se setkala sama Martina? „Velmi pozitivně mne překvapil zájem o kurzy Bricks 4 Kidz ze strany rodičů a hlavně dětí. Na druhou stranu bylo někdy negativní jednání se školami, které z neznalosti Bricks 4 Kidz neměly zájem vyzkoušet si spolupráci a obohatit tak svoji nabídku mimoškolních aktivit o netradiční program,“ vzpomíná na své začátky s tím, že v takové chvíli je třeba obrnit se trpělivostí a zkusit první neúspěch přetavit ve výzvu. Mít před sebou jasnou vizi svého podnikání je při tom klíčové.
Fakt, že se Martina nenechala občasnými problémy odradit od dalšího rozvoje svého byznysu, je důkazem toho, že by ráda expandovala i mimo území, pro které má v současné době franšízovou licenci. A nejen to, jejím cílem je otevřít v Olomouci první Creativity Centrum Bricks 4 Kidz na Moravě.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické