Důležité je mít vizi
Právě tento koncept ji totiž v roce 2016 zaujal zejména neotřelým a neokoukaným nápadem ve spojení s celosvětově oblíbenou hračkou LEGO®, jejíž historie sahá až do 50. let minulého století. Na nich totiž franšíza Bricks 4 Kidz staví všechny své vzdělávací programy a kurzy určené nejen dětem. V momentě, kdy se dozvěděla, že je možné získat jeho franšízovou licenci, rozhodla se otevřít pobočku v Olomouci.
Ačkoli původně Martina Rozsypalová neměla s působením v oblasti vzdělávání žádné zkušenosti, neodradilo ji to. Věděla, že se stane součástí konceptu, který je vytvořený tak, aby umožnil úspěšně podnikat i franšízantům s minimem zkušeností v této branži. A nemýlila se. „Od vedení sítě v České republice jsem získala veškeré potřebné podklady pro své působení v Bricks 4 Kidz, všechny manuály k celému tomuto vzdělávacímu programu. Velkou pomocí pak byla i osobní podpora master-franšízantky,“ říká Martina, která dříve působila v zahraničí, kde měla na starosti řízení restaurace. Působila také jako strategická nákupčí v nadnárodním korporátu.
S rozjezdem její olomoucké franšízy však tato podpora neskončila. V rozvoji jejího podnikání jí pomáhají pravidelná setkávání s vedením sítě a také dalšími franšízanty, která ji, jak sama říká, motivují se dále rozvíjet a nepolevovat. Kromě toho organizuje poskytovatel licence pro své partnery pravidelné telekonference, a i nadále pracuje na rozvoji celého konceptu.
Jako franšízantka se Martina Rozsypalová stará o celkové řízení pobočky. Má tak na starosti celé finanční řízení, řešení personálních otázek i veškerou nezbytnou administrativu. Poměrně hodně svého času pak vkládá také do rozvoje aktivit v rámci jí svěřené oblasti a také ve vyhledávání nových příležitostí pro uplatnění programu Bricks 4 Kidz jako jsou nejrůznější workshopy nebo také teambuildingové aktivity pro firmy – Bricks 4 Kidz totiž opravdu není jen pro děti.
Začátek snad každého nového byznysu přináší podnikateli momenty překvapení. Jaké byly ty, se kterými se setkala sama Martina? „Velmi pozitivně mne překvapil zájem o kurzy Bricks 4 Kidz ze strany rodičů a hlavně dětí. Na druhou stranu bylo někdy negativní jednání se školami, které z neznalosti Bricks 4 Kidz neměly zájem vyzkoušet si spolupráci a obohatit tak svoji nabídku mimoškolních aktivit o netradiční program,“ vzpomíná na své začátky s tím, že v takové chvíli je třeba obrnit se trpělivostí a zkusit první neúspěch přetavit ve výzvu. Mít před sebou jasnou vizi svého podnikání je při tom klíčové.
Fakt, že se Martina nenechala občasnými problémy odradit od dalšího rozvoje svého byznysu, je důkazem toho, že by ráda expandovala i mimo území, pro které má v současné době franšízovou licenci. A nejen to, jejím cílem je otevřít v Olomouci první Creativity Centrum Bricks 4 Kidz na Moravě.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické