Dostatek prostoru / Prádelna LG Loundry Lounge by měl mít velikost minimálně 30 m2 a nacházet se v blízkosti frekventovaných míst. Velkou výhodou je pak možnost zaparkování nedaleko pobočky. Tu je možné také otevřít v hostelech, kempech, či na vysokoškolských kolejích.
Pátek
04.10.2019
Síť samoobslužných prádelen LG Loundry Lounge posiluje díky franšíze svou pozici v Chorvatsku. Franšízové licence nabízí i v Česku.
 

Právě v Chorvatsku zahájila svou expanzi po zemích střední a východní Evropy tato původem americká franšízová síť, která vznikla v roce 2012 v New Yorku a za níž stojí světoznámá značka spotřebičů LG Electronics. Držiteli master-franšízové licence pro region východní Evropy, společnosti Bright World, se od roku 2015 podařilo otevřít čtyři franšízové pobočky v Chorvatsku a po jedné v Srbsku a Černé Hoře. Podle Ivany Živičnijak ze společnosti Bright World lze brzy očekávat otevření první pobočky v Makedonii a další v Černé Hoře. Stále také hledá zájemce o podnikání pod značkou LG Loundry Lounge v České republice.

Ideálním kandidátem na franšízanta jsou hlavně mladší lidé, kteří uvažují o rozjezdu svého prvního podnikání, zejména pak ti, kteří měli možnost cestovat a vidět tak, jak samoobslužné prádelny ve Spojených státech amerických či v západní Evropě fungují. To, co by je na spolupráci s LG Loundry Lounge mohlo na první pohled zaujmout, je poměrně nízká počáteční investice, jež se pohybuje okolo 20 tisíc eur. „S návratností investice může franšízant počítat v horizontu zhruba 12 měsíců. Naší výhodou je tak fakt, že franšízoví partneři nemusí platit vstupní poplatek při nákupu franšízy, což je u jiných franšíz běžné. V našem případě je vstupní poplatek zahrnut již v cenách pracovních strojů,“ říká Ivana Živičnijak.

Dalším pozitivem pak může být fakt, že pro spolupráci se sítí LG Loundry Lounge nejsou potřeba žádné zkušenosti s podnikáním. Na druhou stranu je však důležité, aby měl franšízant alespoň minimální technické znalosti. O pravidelnou údržbu a servis strojů se stará franšízor. Ten svým franšízovým partnerům pomáhá již od samého začátku spolupráce, od analýzy vstupního kapitálu a vhodnosti umístění provozovny, přes vizualizaci prostor a návrhu jeho zařízení, až po marketing a podporu prodeje služeb.

A na jaké zákazníky se franšízanti mohou těšit? Jejich skladba může být opravdu pestrá. Obvyklými uživateli jsou turisté, studenti, nebo lidé, kteří nevlastní pračku či využívají prádelny kvůli rychlejšímu praní a sušení a velkým kapacitám. Ty jim umožňují prát velké kusy jako jsou deky, spacáky, bundy apod. Služby prádelen jako jsou praní, sušení a žehlení, mohou využívat také hotely, restaurace, veřejné instituce, internáty, apartmány, kempy, ubytovny, domovy důchodců, malí podnikatelé jako jsou kadeřnictví, nebo salony krásy. Franšízant tak má široké pole působnosti a řadu možností, kde hledat potenciální zákazníky.


Nižší investice i provozní náklady / Počáteční kapitál, který bude franšízant potřebovat na start podnikání se značkou LG Loundry Lounge, může začínat již na 12 tisících eur. Vzhledem k tomu, že jde o samoobslužné prádelny, nečekají na něj ani vysoké provozní náklady spojené s personálem.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014