Příležitost pro podnikatele i nováčky
Značka Bezvody.cz, která zákazníkům poskytuje služby v oblasti ručního mytí aut, funguje na českém trhu od roku 2014. Zatím své služby nabízí v Praze a na Ostravsku. Nyní se rozhodla se svými službami oslovit zákazníky i v dalších regionech, a to prostřednictvím franšízových partnerů. V první fázi cílí na krajská města s vyšší koupěschopnou poptávkou. Konkrétně se tak jedná zejména o Brno, Plzeň, České Budějovice, Olomouc a Hradec Králové.
Příležitost zapojit se do tohoto konceptu nabízí firmám, které již služby v segmentu auto-moto svým zákazníkům poskytují a franšíza je tak pro ně vhodným doplňkem k rozšíření jejich portfolia. Může se jednat například o autoopravny, pneuservisy, autobazary, leasingové společnosti apod. Šanci získat licenci však mají i začínající firmy a jednotlivci, kteří mají pozitivní vztah k auto-moto segmentu, organizačního schopnosti a obchodního ducha.
Know-how i marketing
Investice potřebná pro rozjetí byznysu pod hlavičkou Bezvody.cz začíná na 150 tisících Kč. Konečná výše se odvíjí od velikosti regionu, ve kterém chce franšízant podnikat. Součástí franšízové smlouvy, kterou se svými partnery vedení sítě podepisuje, je i územní exkluzivita na předem dohodnutý region.
V rámci spolupráce předá franšízor prostřednictvím franšízového manuálu kompletní know-how a ověřené procesy potřebné k úspěšnému podnikání pod jeho značkou. Franšízant také získá zásoby mycích přípravků nebo kompletní pracovní oblečení. Samozřejmostí pak je i vstupní zaškolení v jednotlivých oblastech provozu od mytí vozů, přes obchodní procesy až po administrativu. Poskytovatel licence pomáhá svým partnerům také s marketingem a propagací služeb.
Podnikáním pod značkou Bezvody.cz může franšízant poskytovat služby, jejichž přidanou hodnotou je nejen ekologický přesah, ale také mobilita. Zákazník totiž nejezdí do klasické automyčky, ale mobilní tým přijíždí za zákazníkem na místo, které si sám určí. Stává se tak, že zákazníci služeb využívají například v době, kdy aktivně pracují.

PŘEČTI ČLÁNKY

Původem maďarská síť samoobslužných prádelen Bubbles otevírá nové franšízy i v době pandemie. Aktivní je také v Česku.
„Koronavirová krize nás přiměla obohatit nabídku služeb. Spustili jsme „Praní s dovážkou“ a nový web prádelna online,“ říká Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.
Více jak 17 let zkušeností chce na tuzemském trhu uplatnit americká síť Signal 88 Security. Hledá tak zájemce o master-franšízovou licenci.
Samoobslužné prádelny LG Laundry Lounge otevřou brzy franšízy v Praze, Lublani a Skopje. Franšízor dále upozorňuje na nutnost dodržovat pravidla spojená s bojem proti COVID-19.
Nelegální grafitti trápí majitele domů i celá města. Jejich odstraňováním se zabývá koncept GRS - Grafitti Removal Systems. Své know-how šíří za pomoci franšízových licencí.
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Počet českých firem s vlastníkem v daňovém ráji loni meziročně poklesl o téměř 6 %. Co za tím stojí?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...