Nové franšízy na spadnutí
Na franšízovém trhu není výrobce garážových vrat a stínicí techniky žádný nováček. Zájem, který vyvolala větší propagace nabídky franšízové spolupráce na portálu Franchising.cz, vedení Lomax příjemně překvapilo. O licenci totiž chtělo jednat více jak 15 zájemců.
„Většina z nich hledala společné podnikání v regionech, ve kterých již naši franšízanti úspěšně působí. Tam tedy nebylo možné se dohodnout. Nicméně, 5 zájemců chtělo rozjet svůj byznys v lokalitách, o které jsme měli zájem. Během několika měsíců jsme se tak dohodli na spolupráci ve třech nových regionech, dva další ještě stále řešíme,“ říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Příležitost mimo obor
Zájmu o licence Lomax může napomáhat i fakt, že franšízant nemusí do sítě přicházet z oboru. Ba naopak. Mezi partnery konceptu tak dnes můžeme najít ty, kteří přišli z nejrůznějších branží. A to od managementu firmy působící v automobilovém průmyslu, či podnikatele v oboru čalounictví. Klíčový pro úspěch je zejména jeho obchodní duch a pracovitost. Vše ostatní se může od franšízora naučit.
Dobrou zprávou pro ty, kteří chtějí působit pod hlavičkou této tradiční české firmy, je fakt, že stále v České republice existují místa, do kterých chce vedení sítě ještě proniknout. Jejím cílem je totiž být co nejblíže zákazníkům tak, aby měli možnost si na vlastní oči prohlédnout produkty, o které mají zájem.
Plánů mimo další expanzi má pro letošní rok Lomax více. Během roku 2020 chce mít vedení firmy dostavenu novou výrobní halu na venkovní žaluzie. Jde totiž o produkt, u kterého firma i její franšízanti zaznamenávají významné nárůsty. Zároveň je naplánována i změna vizuální komunikace, facelift firemního loga a zcela nové internetové stránky.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář