Nové franšízy na spadnutí

Start podnikání / Pro rozjetí franšízy Lomax je nutné mít prostory pro showroom, dodávku, nářadí a finance na provoz spojený se standardním užíváním těchto nástrojů k podnikání. Počáteční investice se pohybuje okolo 290 tisíc Kč.
Středa
04.03.2020
Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?
 

Na franšízovém trhu není výrobce garážových vrat a stínicí techniky žádný nováček. Zájem, který vyvolala větší propagace nabídky franšízové spolupráce na portálu Franchising.cz, vedení Lomax příjemně překvapilo. O licenci totiž chtělo jednat více jak 15 zájemců.

„Většina z nich hledala společné podnikání v regionech, ve kterých již naši franšízanti úspěšně působí. Tam tedy nebylo možné se dohodnout. Nicméně, 5 zájemců chtělo rozjet svůj byznys v lokalitách, o které jsme měli zájem. Během několika měsíců jsme se tak dohodli na spolupráci ve třech nových regionech, dva další ještě stále řešíme,“ říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

Příležitost mimo obor

Zájmu o licence Lomax může napomáhat i fakt, že franšízant nemusí do sítě přicházet z oboru. Ba naopak. Mezi partnery konceptu tak dnes můžeme najít ty, kteří přišli z nejrůznějších branží. A to od managementu firmy působící v automobilovém průmyslu, či podnikatele v oboru čalounictví. Klíčový pro úspěch je zejména jeho obchodní duch a pracovitost. Vše ostatní se může od franšízora naučit.

Dobrou zprávou pro ty, kteří chtějí působit pod hlavičkou této tradiční české firmy, je fakt, že stále v České republice existují místa, do kterých chce vedení sítě ještě proniknout. Jejím cílem je totiž být co nejblíže zákazníkům tak, aby měli možnost si na vlastní oči prohlédnout produkty, o které mají zájem.   

Plánů mimo další expanzi má pro letošní rok Lomax více. Během roku 2020 chce mít vedení firmy dostavenu novou výrobní halu na venkovní žaluzie. Jde totiž o produkt, u kterého firma i její franšízanti zaznamenávají významné nárůsty. Zároveň je naplánována i změna vizuální komunikace, facelift firemního loga a zcela nové internetové stránky.


Překonaná hranice / Společnost Lomax loni oslavil výrobu 100 000 kus sekčních garážových vrat. Vzhledem k tomu, že to pro společnost představuje významný milník, jubilejního zákazníka odměnila. Celou zakázku měl tak zdarma, a navíc jeho rodinu překvapili poukazem na dovolenou.