Nové franšízy na spadnutí
Na franšízovém trhu není výrobce garážových vrat a stínicí techniky žádný nováček. Zájem, který vyvolala větší propagace nabídky franšízové spolupráce na portálu Franchising.cz, vedení Lomax příjemně překvapilo. O licenci totiž chtělo jednat více jak 15 zájemců.
„Většina z nich hledala společné podnikání v regionech, ve kterých již naši franšízanti úspěšně působí. Tam tedy nebylo možné se dohodnout. Nicméně, 5 zájemců chtělo rozjet svůj byznys v lokalitách, o které jsme měli zájem. Během několika měsíců jsme se tak dohodli na spolupráci ve třech nových regionech, dva další ještě stále řešíme,“ říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Příležitost mimo obor
Zájmu o licence Lomax může napomáhat i fakt, že franšízant nemusí do sítě přicházet z oboru. Ba naopak. Mezi partnery konceptu tak dnes můžeme najít ty, kteří přišli z nejrůznějších branží. A to od managementu firmy působící v automobilovém průmyslu, či podnikatele v oboru čalounictví. Klíčový pro úspěch je zejména jeho obchodní duch a pracovitost. Vše ostatní se může od franšízora naučit.
Dobrou zprávou pro ty, kteří chtějí působit pod hlavičkou této tradiční české firmy, je fakt, že stále v České republice existují místa, do kterých chce vedení sítě ještě proniknout. Jejím cílem je totiž být co nejblíže zákazníkům tak, aby měli možnost si na vlastní oči prohlédnout produkty, o které mají zájem.
Plánů mimo další expanzi má pro letošní rok Lomax více. Během roku 2020 chce mít vedení firmy dostavenu novou výrobní halu na venkovní žaluzie. Jde totiž o produkt, u kterého firma i její franšízanti zaznamenávají významné nárůsty. Zároveň je naplánována i změna vizuální komunikace, facelift firemního loga a zcela nové internetové stránky.

PŘEČTI ČLÁNKY

Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Rostoucí poptávka vede českého výrobce vchodových dveří a garážové a stínící techniky Lomax k dalšímu rozšiřování franšízové sítě. Jaké franšízanty hledá?
Letos již potřetí si vítězové v jednotlivých krajích převezmou Ocenění Českých Lídrů. Odborná porota je vybere z více jak 1300 ryze českých firem.
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář