Nové franšízy na spadnutí
Na franšízovém trhu není výrobce garážových vrat a stínicí techniky žádný nováček. Zájem, který vyvolala větší propagace nabídky franšízové spolupráce na portálu Franchising.cz, vedení Lomax příjemně překvapilo. O licenci totiž chtělo jednat více jak 15 zájemců.
„Většina z nich hledala společné podnikání v regionech, ve kterých již naši franšízanti úspěšně působí. Tam tedy nebylo možné se dohodnout. Nicméně, 5 zájemců chtělo rozjet svůj byznys v lokalitách, o které jsme měli zájem. Během několika měsíců jsme se tak dohodli na spolupráci ve třech nových regionech, dva další ještě stále řešíme,“ říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Příležitost mimo obor
Zájmu o licence Lomax může napomáhat i fakt, že franšízant nemusí do sítě přicházet z oboru. Ba naopak. Mezi partnery konceptu tak dnes můžeme najít ty, kteří přišli z nejrůznějších branží. A to od managementu firmy působící v automobilovém průmyslu, či podnikatele v oboru čalounictví. Klíčový pro úspěch je zejména jeho obchodní duch a pracovitost. Vše ostatní se může od franšízora naučit.
Dobrou zprávou pro ty, kteří chtějí působit pod hlavičkou této tradiční české firmy, je fakt, že stále v České republice existují místa, do kterých chce vedení sítě ještě proniknout. Jejím cílem je totiž být co nejblíže zákazníkům tak, aby měli možnost si na vlastní oči prohlédnout produkty, o které mají zájem.
Plánů mimo další expanzi má pro letošní rok Lomax více. Během roku 2020 chce mít vedení firmy dostavenu novou výrobní halu na venkovní žaluzie. Jde totiž o produkt, u kterého firma i její franšízanti zaznamenávají významné nárůsty. Zároveň je naplánována i změna vizuální komunikace, facelift firemního loga a zcela nové internetové stránky.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Největší veletrh franšízového podnikání ve střední a východní Evropě se letos koná od 19. do 21. října v Paláci kultury a vědy ve Varšavě. S námi máte vstupenku zdarma.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partner Market?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář