Okna i dveře spolupráci dokořán
Ryze česká společnost VPO Protivanov působí na českém trhu od roku 1993. Za tu dobu se jí podařilo nejen prosadit se svými výrobky, ale také vybudovat poměrně hustou síť poboček. A to jak vlastních provozoven, tak i partnerských a franšízových. Momentálně pod značkou VPO Protivanov funguje 6 poboček, které franšízor provozuje sám, a 8 řízených franšízovými partnery.
Příležitost se rozvíjet a podnikat pod hlavičkou této zavedené značky mají i podnikatelé působící v menších městech. Důkazem toho je fakt, že pobočky VPO Protivanov úspěšně fungují i ve městech jako Boskovice, Bystřice nad Pernštejnem, Hranicích nebo v Polné. Nyní chce růst i do dalších krajů naší země. Partnery tak hledá například na Liberecku, Českobudějovicku, Praze, Uherskohradišťsku, Zlínsku či Ostravsku.
Investice, která na potenciálního franšízanta čeká, se pohybuje okolo 290 tisíc Kč. Tato částka zahrnuje kromě nájmu vzorkovny, který činí zhruba 20 až 30 tisíc Kč, také její vybavení v hodnotě cca 50 tisíc Kč, vozidlo s přizpůsobením pro transport výrobků a příslušenství, nářadí a další vybavení potřebné k bezproblémovému rozjetí a dalšímu budování podnikání franšízanta. „Jeho úkolem bude reprezentace značky ve svěřeném regionu. Ta zahrnuje nejen prodej, montáž a servis výrobků, ale také spolupráci na marketingové propagaci v regionu a vytváření referencí," doplňuje obchodní ředitel Tomáš Burián.
A jaké podmínky musí splňovat budoucí pobočka konceptu VPO Protivanov? Měla by se nacházet v širším centru města, nebo i mimo něj. Důležité je, aby ji zákazník snadno našel a pohodlně u ní zaparkoval. Neméně důležité také bude, aby franšízant disponoval prostorem, který umožní složení a uskladnění výrobků pro jejich následnou realizaci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář