Otevřené dveře do byznysu
Franšízové pobočky prodejní sítě Solodoor Centrum rostou i v době, kdy se řadě podnikatelů vlivem stávající situace moc nedaří. Dobře jsou však na tom i ty, které rozjely své fungování letos na jaře. Franšízorovi se totiž povedlo i v čase vládních omezení spojených s bojem proti pandemii Covid-19 otevřít prodejny jak v Česku, tak na sousedním Slovensku. Zákazníci je najdou v Praze-Michli, Košicích a Bánské Bystrici.
„Všechny tyto tři pobočky se na trhu velmi rychle etablovaly. I v jejich případě se tak potvrdilo, že když se sejde dobrý partner s dobře nastaveným franšízovým konceptem, funguje to – krize, nekrize,“ říká ředitel společnosti Solodoor Centrum Stanislav Malohlava s tím, že meziročně zaznamenala síť 22% nárůst prodejů a lze očekávat, že k jejich zvyšování bude docházet i nadále.
Více výrobků, větší byznys
Důvodem je mimo jiné i fakt, že značka Solodoor v poslední době masivně investovala do výroby a technologií, což vyvrcholí letos na podzim. Franšízanti se tak budou moci opřít o silného dodavatele, který díky nejmodernější, technologiím, které jsou v Česku a na Slovensku dostupné, výrazně zrychlí výrobu. A právě to, by se mělo odrazit i v úspěších franšízových partnerů. „Velice pozitivně se na výsledcích našich franšíz projevilo rozšíření našeho portfolia a začlenění českých bezpečnostních dveří NEXT do nabídky prodejen, a tím i rozšíření možností pro naše zákazníky,“ doplňuje Malohlava.
A to je dobrá zpráva i pro podnikatele, kteří by chtěli rozjet svůj byznys v této oblasti. Solodoor totiž stále na českém a slovenském trhu vidí potenciál dalšího rozšiřování konceptu. Také v současné době probíhají jednání o navázání franšízové spolupráce s dalšími potenciálními partnery a vedení společnosti je připraveno rozjet další.
Značka Solodoor:
- tradiční český výrobce interiérových dveří a zárubní
- rozvoj prostřednictvím franšízingu od roku 2014
- investice franšízanta do prodejny cca 500 tisíc Kč

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář