Rychlá reakce přináší úspěch
Na domácím trhu se franšízovému konceptu Bubbles podařilo zprovoznit již 60. pobočku, což z něj dělá poměrně hustou síť. U nás zatím fungují 4 prádelny, které zákazníci najdou v Praze. Jejich převzetí je součástí master-franšízové nabídky, se kterou značka cílí na tuzemské podnikatele. Úkolem master-franšízanta pak bude další rozvoj sítě na našem trhu, a to prostřednictvím prodeje licencí na otevření jednotlivých provozoven, které jsou dostupné již nyní.
Zájemci o ně mohou těžit z více jak 12 let zkušeností v oboru, díky nimž vznikl koncept, který stojí na dvou základních pilířích. Jedním z nich je poměrně nižší cena, kterou zaplatí za rozjezd svého podnikání pod zavedenou značkou. Na otevření a vybavení provozovny jsou zapotřebí cca 2 miliony Kč. S návratností počáteční investice pak může franšízant počítat v horizontu 3 až 4 let. Druhou výhodou pro majitele pobočky jsou pak jistě i minimální požadavky na lidské zdroje, což významně snižuje fixní náklady spojené s provozem prádelny. To je „plusem“ zejména nyní, tedy v době, kdy opět všude kolem sebe slyšíme slovo krize ve všech pádech, ale i v dobách hospodářského blahobytu, kdy se pracovní trh potýká s nedostatkem uchazečů o zaměstnání.
Franšíza Bubbles se fungování v době krize nebojí. Vždyť její začátky sahají do roku 2008, kdy se celý svět potýkal s globální ekonomickou krizí. Reagovat na nenadále situace jsou tak majitelé tohoto konceptu zvyklí. Ukazuje se to i nyní, když vzhledem ke zhoršující se epidemiologické situaci upravili nabídku služeb. V samoobslužných prádelnách tak je zákazníkům k dispozici speciální, 60stupňový program dezinfekčního mytí, který jim umožní vyprat si za obvyklou cenu, ale s dvojnásobnou dávkou dezinfekčního prostředku.
Zprostředkovat své služby chce vedení Bubbles co největšímu počtu zákazníků u nás. Momentálně má namířeno hned do několika českých měst. Zájemce o franšízu by tak rádi našli v Karlových Varech, Plzni, Českém Krumlově, Brně, nebo Ostravě. Obecně se samoobslužné prádelny Bubbles hodí do měst s počtem obyvatel vyšším jak 20 tisíc.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Koronavirová krize nás přiměla obohatit nabídku služeb. Spustili jsme „Praní s dovážkou“ a nový web prádelna online,“ říká Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.
Více jak 17 let zkušeností chce na tuzemském trhu uplatnit americká síť Signal 88 Security. Hledá tak zájemce o master-franšízovou licenci.
Samoobslužné prádelny LG Laundry Lounge otevřou brzy franšízy v Praze, Lublani a Skopje. Franšízor dále upozorňuje na nutnost dodržovat pravidla spojená s bojem proti COVID-19.
Pracoval jako realitní agent či projektový manažer, pak založil franšízu samoobslužných prádelen Bubbles, která funguje i u nás. Gábor Megyeri prozradil, jaké byly začátky.
Posílit pozici na trhu prádelen chce značka Bubbles. Franšízanty hledá pro nové pobočky, nabízí i možnost získat master-licenci pro celou ČR a převzít již 3 fungující.
Nejčtenější

Finanční ředitelé v Česku mají po roce pandemie opatrný optimistický výhled do budoucna. Vzrostl počet těch, kteří silněji vnímají riziko kybernetických útoků.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...