Rychlá reakce přináší úspěch

Podnikání vyžaduje prostor / Velikost pobočky Bubbles by se měla pohybovat okolo 70 až 80 m2. Náklady spojené s jejím otevřením pak činí zhruba 2 miliony Kč.
Středa
23.09.2020
Původem maďarská síť samoobslužných prádelen Bubbles otevírá nové franšízy i v době pandemie. Aktivní je také v Česku.
 

Na domácím trhu se franšízovému konceptu Bubbles podařilo zprovoznit již 60. pobočku, což z něj dělá poměrně hustou síť. U nás zatím fungují 4 prádelny, které zákazníci najdou v Praze. Jejich převzetí je součástí master-franšízové nabídky, se kterou značka cílí na tuzemské podnikatele. Úkolem master-franšízanta pak bude další rozvoj sítě na našem trhu, a to prostřednictvím prodeje licencí na otevření jednotlivých provozoven, které jsou dostupné již nyní.

Zájemci o ně mohou těžit z více jak 12 let zkušeností v oboru, díky nimž vznikl koncept, který stojí na dvou základních pilířích. Jedním z nich je poměrně nižší cena, kterou zaplatí za rozjezd svého podnikání pod zavedenou značkou. Na otevření a vybavení provozovny jsou zapotřebí cca 2 miliony Kč. S návratností počáteční investice pak může franšízant počítat v horizontu 3 až 4 let. Druhou výhodou pro majitele pobočky jsou pak jistě i minimální požadavky na lidské zdroje, což významně snižuje fixní náklady spojené s provozem prádelny. To je „plusem“ zejména nyní, tedy v době, kdy opět všude kolem sebe slyšíme slovo krize ve všech pádech, ale i v dobách hospodářského blahobytu, kdy se pracovní trh potýká s nedostatkem uchazečů o zaměstnání.  

Franšíza Bubbles se fungování v době krize nebojí. Vždyť její začátky sahají do roku 2008, kdy se celý svět potýkal s globální ekonomickou krizí. Reagovat na nenadále situace jsou tak majitelé tohoto konceptu zvyklí. Ukazuje se to i nyní, když vzhledem ke zhoršující se epidemiologické situaci upravili nabídku služeb. V samoobslužných prádelnách tak je zákazníkům k dispozici speciální, 60stupňový program dezinfekčního mytí, který jim umožní vyprat si za obvyklou cenu, ale s dvojnásobnou dávkou dezinfekčního prostředku.

Zprostředkovat své služby chce vedení Bubbles co největšímu počtu zákazníků u nás. Momentálně má namířeno hned do několika českých měst. Zájemce o franšízu by tak rádi našli v Karlových Varech, Plzni, Českém Krumlově, Brně, nebo Ostravě. Obecně se samoobslužné prádelny Bubbles hodí do měst s počtem obyvatel vyšším jak 20 tisíc.


Rozvoj ve dvou zemích / V České republice působí Bubbles od října roku 2019, kdy otevřela první pobočku v pražských Stodůlkách. Dnes v Praze fungují čtyři. Na domácím maďarském trhu chce značka mít do konce roku 65 samoobslužných prádelen.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014