Moderní technologie ve franšíze
Jak se v současnosti značce Maxeco na tuzemském trhu daří?
Již několik let po sobě se nám daří růst, co se počtu zákazníků a výnosů týká. Je to dáno zejména konzistentním centrálním marketingem, který neustále vylepšujeme a posilujeme. Dále se víc zaměřujeme na spolupráci s technologickými partnery, jejichž řešení ještě zlepší komfort bydlení našich zákazníků. Jedná se například o chytrou domácnost, různé izolační materiály nebo fotovoltaiku. Také nám roste počet zakázek vlivem současné situace. Lidé méně cestují a více se zaměřují na zdokonalování vlastního bydlení a investují do rekonstrukcí chalup.
Jaký vidíte zájem mezi potenciálními franšízanty o vaše licence?
Zájem vidíme poměrně velký. Našim partnerům můžeme nabídnout rychlou návratnost investice do našeho systému právě díky efektivnímu centrálnímu marketingu, což je velmi motivující. Dále roste povědomí o velkém tržním potenciálu topných fólií, který je dán nespornými výhodami v komfortu bydlení a úsporností provozu. A pak se také setkáváme s tím, že řada firem v oboru stavebnictví, topenářství nebo elektro přišla o zakázky a hledají nové zdroje příjmů.
Odkud, z jakých oborů se převážně rekrutují franšízanti Maxeco?
Nejvíce zájemců máme z řad stavebních, topenářských nebo elektromontážních firem a dále mezi obchodníky v různých oborech. Z našich dosavadních zkušeností víme, že největší šanci na úspěch mají lidé, kteří mají zkušenosti s vedením elektromontážní nebo topenářské firmy. Tito lidé jsou pro nás aktuálně nejzajímavější, nejsnáze se zorientují v technologii a zároveň mají zkušenosti s obchodem, umí aktivně shánět zakázky.
Na začátku spolupráce projde každý franšízant kompletním školením. Co všechno se v jeho rámci naučí?
Každému franšízantovi poskytneme důkladné školení o partnerském systému, jeho fungování, logistice, obchodních podmínkách, cenotvorbě, legislativě. Další část je věnovaná technologii sálání a ekonomice vytápění, projektování a prodeji topných systémů. Od našich franšízantů chceme, aby měli zvládnuté obchodní dovednosti – komunikaci se zákazníkem, vedení obchodních jednání, zvládání námitek atd.
Jaké máte plány ohledně další expanze na tuzemském trhu?
Naším cílem je mít zastoupení v každém kraji v České republice. Loni jsme měli zastoupení ve 4 krajích, letos už je to krajů 9 a naším cílem je pokrýt zbývajících 5 do konce příštího roku. Prioritou je pro nás aktuálně Středočeský a Plzeňský kraj. U Středočeského kraje uvažujeme s ohledem na velikost území o jeho rozdělení, chceme zjednodušit obslužnost klientů a minimalizovat časové, logistické a ekonomické ztráty.
Finance do startu / Cena franšízové licence Maxeco začíná na 50 tisících Kč a odvíjí se podle velikosti regionu, na nějž franšízant získá exkluzivitu. Celková investice včetně vybavení pobočky a prvního naskladnění se pohybuje okolo 750 tisíc Kč dle velikosti pobočky a skladu. PŘEČTI ČLÁNKY
Solodoor plánuje další růst
/08.08.2025
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář