Reakce na změny / IWG v současné době aktivně spolupracuje s franšízanty na využití rostoucí poptávky ze strany zaměstnavatelů v oblasti flexibilních pracovních prostor mimo jejich centrály, která je způsobena trendem zvýšení flexibilní práci a touze zaměstnanců pracovat blíže k domovu.
Středa
28.04.2021
International Workplace Group (IWG) chce rozšířit své působení v Česku. Se svými flexibilními kancelářemi míří i na okraje velkých měst.
 

Skupina IWG, která se zaměřuje na poskytování flexibilních pracovních prostor, se v současnosti soustředí na zrychlení růstu v regionu střední a východní Evropy prostřednictvím svého nového modelu franšízy a otevření cesty pro růst v regionálních městech a předměstských oblastech. Právě na předměstích českých metropolí vidí IWG velký potenciál pro svůj rozvoj. „Zaměstnanci nechtějí tak dlouho dojíždět do kanceláří v centrech měst, stále však potřebují profesionální prostor pro svou práci. Jako globální lídr vnímáme tento trend po celém světě a data nám to potvrzují,“ říká Michal Dorszewski, ředitel franšízy IWG pro celou střední a východní Evropu.

V České republice tak skupina hledá podnikatele, kteří chtějí být součástí mezinárodní sítě a těžit z replikace osvědčeného modelu s využitím zavedených procesů. Franšízor s franšízanty spolupracuje při hledání ideálního místa pro své kanceláře a pomáhá s vyjednáváním těch nejlepších podmínek a řešení, která budou vyhovovat potřebám konceptu IWG. Obvykle jde o kancelářské budovy, kde IWG obsadí třeba jedno či dvě patra, může to být ale samostatná budova, stejně jako nějaká víceúčelová. Standardní bussines centrum provozované pod hlavičkou IWG má obvykle 1000 až 1500 m2.

Služby, které business centra této značky svým klientům poskytují, jsou rozmanité. Mezi ty hlavní patří pronájem jednotlivých kanceláří od jednoho až dvou pracovních míst až po open space kanceláře pro větší společnosti či projektové týmy. „Nabízíme také coworking, sdílené pracovní stoly nebo virtuální kanceláře. Členství pro zákazníky je nastaveno tak, aby mohli využít to, co právě potřebují – pronajmout si stůl v salonku a pracovat v profesionálním prostředí s klimatizací, IT vybavením, kávou, využít konferenční místnosti či služby recepce atd.,“ říká Michal Dorszewski s tím, že je možné připravit prostor přímo pro konkrétního zákazníka, recepce mu pomůže s poštovními a balíkovými službami, stejně jako s odpovídáním na telefonní hovory. Výhodou pak je, že klient platí jen za ty služby, které využívá.

Kanceláře po celém světě

Skupina IWG v současné době působí v 56 lokalitách střední a východní Evropy, v Polsku, Maďarsku a Česku. Za poslední rok přitom své portfolio rozšířila o nové klíčové pobočky, jako jsou Spaces Fabryka Kart v polském Krakově, Spaces Parkview v Praze, Regus BudapestOne v maďarské Budapešti nebo Regus Witosa Point v polské Varšavě. Příští měsíc pak chystá otevření nového centra Spaces Koneser ve Varšavě a ve druhém čtvrtletí letošního roku centra Spaces Wave v polském Gdaňsku. Celkově má IWG více než 3 500 poboček v 1 100 městech a 120 zemích po celém světě a stále vidí obrovský potenciál růstu, aby poskytla tolik potřebné možnosti flexibilního pracovního prostoru.

Zájemce o franšízu zaplatí za licenci umožňující mu otevření business centra ve spolupráci s IWG 30 tisíc eur (cca 780 tisíc Kč). Na samotné vybudování vlastního centra a další náklady spojené s jeho otevřením pak vynaloží zhruba 260 tisíc eur (cca 6,75 milionu Kč). Franšízant musí být schopen jednat rychle, aby zajistil nejlepší leasing, a být schopen financovat vybavení kanceláře vlastním kapitálem nebo bankovním úvěrem.

Pro spolupráci hledá IWG partnery, kteří jsou lokálně silní a budou schopni oslovit s nabídkou služeb flexibilních kanceláří klienty z řad silných hráčů na trhu. Vedení společnosti má také zájem o předběžné informace o „klasterových“ franšízantech, kteří za pár let v určité oblasti otevřou několik obchodních center, výměnou za to jim franšízor poskytne v dané lokalitě územní exkluzivitu.


Pomocná ruka v byznysu / Franšízant IWG získává v rámci spolupráce od franšízora mimo jiné globální zákaznickou podporu, přístup k sadě přizpůsobitelných marketingových materiálů a pomoc při nábor a školení zaměstnanců.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012