Zelený zisk s franšízou
V současné době má koncept prodejen produktů z legálního konopí v tuzemsku jednu pobočku v Praze na Vinohradech. K ní během června přibude další v Dejvicích. Ambicí značky Cbweed je však rozšířit své zastoupení i do dalších regionů České republiky, a to prostřednictvím franšízantů. Po celé Evropské unii na jaře letošního roku 38 prodejen. Většina z nich se nachází v Itálii, mezi další státy, ve kterých mohou zákazníci provozovny Cbweed najít, kromě Česka patří Polsko, Estonsko, Lotyšsko, Španělsko nebo Portugalsko. Do konce letošního roku plánuje vedení konceptu mít v EU více jak 50 obchodů.
Do rozjezdu pobočky investuje franšízant 15 tisíc eur (cca 390 tisíc Kč). Tato částka pokryje kompletní vybavení a design prodejny, předání know-how včetně školení a první objednávku pro úplné naskladnění sortimentu. Smlouvu se svými franšízovými partnery franšízor uzavírá na čtyři roky. Návratnost investice se pro franšízanty Cbweed pohybuje od 1 do 3 let.
Franšíza jako jasná věc
Za vznikem značky Cbweed stojí nápad devíti kamarádů žijících v okolí italského města Forli z roku 2017, které spojovala láska ke konopí a jeho širokému množství možných využití. Slovo dalo slovo a vznikla tak společnost Cbweed, která se zabývá produkcí legálního konopí a jeho následným zpracováním v produkty, jako jsou CBD oleje, konopná kosmetika, CBD kapsle, konopné potraviny, nápoje a další. Dva měsíce od vzniku firmy otevřela dveře zákazníků první prodejna a není překvapením, že to bylo v již zmíněném Forli.
Již brzy bylo jasné, že dlouho nezůstane jen u jedné pobočky, bylo tedy třeba se připravit na postupný růst. „Hned na samém začátku jsme viděli, že lidé jsou naším projektem a celkovou myšlenkou unešeni. V tu chvíli jsem pochopil, že je správná chvíle dát do praxe vše, co jsem se naučil a vytvořit tak úspěšný franšízový koncept,“ říká CEO společnosti Cbweed Riccardo Ferrini, který má s franšízingem zkušenosti, které mu pomohly při tvorbě franšízového systému Cbweed. Ve svých 24 letech totiž vytvořil franšízový koncept zaměřený na prodej elektronických cigaret.

PŘEČTI ČLÁNKY

Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem