Výsledky předčily očekávání
Aktuálně v Česku mohou zákazníci navštívit šest prodejen Cbweed, ve kterých najdou produkty vyrobené z legálního konopí jako jsou CBD oleje, konopná kosmetika, CBD kapsle, konopné potraviny, nápoje apod. Jak již bylo zmíněno, všechny se nachází v našem hlavním městě, což byl pro vedení společnosti původní plán. Dvě z nich jsou řízené franšízovými partnery, konkrétně jde o pobočku v ulici Na Pankráci a také tu ve Vysočanech. „V předchozích letech jsme se soustředili na to abychom naši značku etablovali v hlavním městě. V tom plánujeme pokračovat také v roce 2023 s tím, že bychom rádi prvně vkročili i do některých z dalších českých měst,“ vysvětluje obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
S expanzi za hranice Prahy by měli značce pomoci franšízoví partneři. Těmi ideálními jsou dle Ghibelliniho lidé se zápalem pro věc a dobrými organizačními schopnostmi, lidí, kteří mají blízko k přírodním produktům, nebo dokonce k samotnému konopí. „Nejčastěji se našimi franšízanty stávají lidé z mladší nebo střední generace. Často mají naši noví franšízanti podnikatelské zkušenosti, ale stejně tak máme franšízanty, co pobočku otevřeli čerstvě po vysoké škole,“ popisuje Ghibellini s tím, že další skupinu franšízantů tvoří ti, kteří obchod Cbweed provozují paralelně s další prací.
Náklady na franšízu
Do rozjezdu pobočky Cbweed investuje franšízant 15 tisíc eur (cca 390 tisíc Kč). Tato částka pokryje kompletní vybavení a design prodejny, předání know-how včetně školení a první objednávku pro úplné naskladnění sortimentu. Smlouvu se svými franšízovými partnery franšízor uzavírá na čtyři roky. Návratnost investice se pro franšízanty Cbweed pohybuje podle franšízora od 1 roku do 3 let.
Původem italské značce Cbweed se daří expandovat nejen u nás, v Česku. Počet prodejních míst roste jak na domácím trhu, tedy v Itálii, tak v dalších zemích. Největší růst proběhl ve Španělsku, Portugalsku a Francii. Koncem roku 2022, bylo také dosaženo velkého milníku a to otevření 100. prodejny Cbweed, která byla otevřena v Římě.
![](https://img.franchising.pl/cz/ae2/780/img_3035.jpg)
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/578/640/6b58b3ba-d9f4-49f3-9593-5c3b170edfd1.jpg)
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem