Trh s konopnými produkty roste
Přiblížíte, jak se vyvíjí trh a tím pádem i nabídka ve vašem oboru?
Podle všech statistik se trh s konopnými produkty rozrůstá, vidíme to i podle nárustu konkurence v minulých letech. Pravděpodobně z médií bude většina lidí seznámena s vývojem legislativy v oblasti konopí. Poslední událostí byl zákaz několika kanabinoidů – HHC, THCP a HHC-O. Tyto látky jsou na seznam zapsány do začátku příštího roku 2025, kdy se má situace znovu přehodnotit. Během tohoto roku by měla vláda představit zákon, který by prodej podobných produktů umožnil a reguloval. My se mezitím soustředíme na představení nových produktů, se kterými přicházíme každých několik měsíců a na prodej produktů z jiných kategorii, zejména doplňků stravy a kosmetiky.
V čem si podle vás vaše značka drží konkurenční výhody?
Sílu vidíme hlavně v samotné značce, vlastní výrobě a úplně nejvíce v síti franšíz. Začátkem tohoto roku jsme spustili věrnostní program s mobilní aplikací, pomocí níž může zákazník čerpat slevy v celé síti poboček Cbweed. Výhodou sítě jsou také nápady a poznatky, se kterými jednotlivý franšízanti přicházejí a pak se je snažíme aplikovat do všech poboček.
Kolik poboček máte v České republice a jaké máte nejbližší plány?
Za rok 2023 v ČR přibylo 5 poboček a dohromady se zahraničím to byly skoro tři desítky. Na našem území se chceme tento rok soustředit na zviditelnění značky a posílení pozice existujících poboček. Proto máme naplánovaných několik marketingových kampaní, které nám s tím pomůžou. Dále plánujeme do konce roku expandovat do některého dalšího města z desítky největších měst.
Jaký je aktuální počet franšízantů?
V České republice máme nyní šest franšízantů, z nichž jeden minulý rok otevíral druhou pobočku.
Kde vidíte nevyčerpaný potenciál pro založení nových franšíz?
Rozhodně v největších městech hned po našem hlavním městě a Brně. Potenciál mají Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc a další města.
Jaký je průměrně zisk z obratu na pobočce?
U našich prodejen se bavíme o číslu okolo 50 % z obratu bez DPH před odečtením nákladů na provoz.
Kdo je podle vás ideálním kandidátem na založení úspěšné nové
pobočky?
Dobře se nám pracuje s lidmi, co již v obchodu dělají nebo dělali, například manažeři a vedoucí poboček v jiných firmách. Doporučil bych to však komukoliv, kdo má obchodního ducha a má rád náš sektor.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem