Pomoc se zaměstnanci i marketingem

Vklad pro budoucnost / Vstupní investice se pohybuje okolo 300 tisíc Kč. Za tu franšízant získá pobočku nabízející pod jednou střechou finanční, realitní a bankovní služby.
Středa
23.06.2021
Do konce roku plánuje společnost Broker Consulting mít v provozu 50 poboček konceptu OK Point. Příležitost mají jak stávající, tak noví franšízanti.
 

Zájem o franšízové podnikání pod hlavičkou sítě OK Point stále přetrvává. Během prvních šesti měsíců zahájily provoz tři nové OK Pointy a v dalším rozšiřování sítě značka dále pokračuje. A to nejen prostřednictvím zbrusu nových franšízantů. Příležitost rozvíjet ještě více svůj byznys dostávají i stávající majitelé poboček. Stejnou strategii, tedy posílení pozice úspěšných partnerů, uplatňuje řada zavedených konceptů rozšiřujících se prodejem franšízových licencí.

„V Broker Consulting tento způsob rozvoje konceptu OK Point velmi vítáme. Podporujeme zkušené majitele poboček, kteří mají zájem své působení rozšířit do dalších míst republiky,“ říká manažer projektu OK Point Radim Štantejský s tím, že v současnosti má síť 3 partnery, kteří své finanční a realitní služby poskytují klientům ve dvou lokalitách současně. První z nich vlastní dva OK Pointy v Praze, další z nich má pobočky v Hradci Králové a Pardubicích a třetí franšízant je majitelem poboček v Ostravě a Olomouci.  

Na výběru záleží

Jednu z klíčových rolí v dosahování úspěchu jednotlivých partnerů hrají také jejich týmy, které si na pobočkách vytvoří. Ve výběru zaměstnanců mají volnou ruku, a mohou tak využít svých stávajících kontaktů, případně osobních doporučení ze strany přátel a známých. V případě, že by s hledáním kvalitních zaměstnanců měli problém, mohou se obrátit na centrálu franšízora Broker Consulting, která jim pomůže s přípravou náborové inzerce a poskytne jim podporu v průběhu výběrového řízení. Současně je jim k dispozici pro konzultace v oblasti zaměstnanecké problematiky.

Následná školení, včetně nástavbových seminářů a absolvování závěrečné odborné zkoušky, kterou musí projít franšízanti i jejich zaměstnanci, kompletně zajišťuje centrála Broker Consulting. Se zaškolením zaměstnanců v praxi pomáhá franšízantům tým lektorů přímo na jejich pobočkách.

V novinách i televizi

Důležitou součástí aktivit franšízantů je regionální marketing, ani na něj však nejsou sami. Marketingové oddělení Broker Consulting pomáhá franšízantům s prezentací a propagací jejich pobočky a také pro ně připravuje marketingové materiály, jakými jsou například letáky, plakáty a video prezentace na pobočce. Velká pozornost je ze strany centrály věnovaná oblasti budování osobní značky majitelů poboček OK Point. „V tomto ohledu mají na centrále k dispozici speciální tým, který jim pomáhá s tvorbou vlastních webových stránek nebo se založením a spravováním profilů na sociálních sítích,“ prozrazuje Radim Štantejský.

Franšízanti také mají možnost získat na základě svých dobrých obchodních výsledků zdarma reklamní billboard na míru, stejně jako možnost stát se tváří propagačních videospotů ke konceptu OK Point. Dále mají franšízanti k dispozici podporu ze strany PR oddělení, které pro ně zajišťuje nejrůznější rozhovory a další výstupy v médiích a firemním video kanálu Okpoint.tv. 


Vzděláním k úspěchu / „Pro každého franšízanta, jeho zaměstnance nebo spolupracovníka máme připravenou sérii seminářů vícestupňového vzdělávání. Ty jsou zaměřené na prohlubování odborných znalostí, pilování obchodních dovedností a přípravu na získání povinné certifikační zkoušky," dodává Radim Štantejský, manažer projektu OK Point.