Byznys zaměřený na děti
Pobočka u hranic s Německem je letos zatím první novou pobočkou, kterou v tuzemsku tato síť obchodů s dětským oblečením otevřela. Jedná se o pobočku formátu shop-in-shop, kdy oblečení značky Coccodrillo doplňuje sortiment franšízového partnera v nákupním centru Velta Free Shop. Zákazníci tohoto obchodu jsou v současné době zejména z Německa. Do budoucna však lze dle franšízové manažerky Coccodrillo pro ČR a SR Renaty Kubáňové očekávat nárůst českých zákazníků vzhledem k charakteru produktu, který si v Česku oblíbila řada rodičů.
To potvrzuje i neustálý zájem ze strany potenciálních franšízantů o licence. Jejich počet by tak mohl i nadále růst. V současnosti má síť v Česku 24 prodejen, z nichž 23 vedou franšízoví partneři. „Pravdou je, že zájemci o franšízy se nám ozývají a potenciál růstu zde tak je. Loňský rok nás však naučil, že plánovat otevření prodejen není v této době jednoduché. Proto nemáme striktně stanovené plány, že do konce tohoto roku otevřeme tolik a tolik poboček,“ prozrazuje Renata Kubáňová s tím, že největším „lákadlem“ franšízové spolupráce se značkou Coccodrillo je fakt, že není nutné investovat vysoké částky do nákupu zboží. Za zboží totiž zaplatí jen kauci a následně je jim vyplacena provize za prodej zboží. Finance, které by v případě vlastního podnikání museli vynaložit na nákup zboží, mohou investovat jinde – například do svých vlastních marketingových aktivit.
Proud zákazníků
Zájem mít ve svém portfoliu Coccodrillo mají i sama nákupní centra. Nabídky prostor z obchodních center chodí Renatě Kubáňové velmi často. Sama však přiznává, že více se praxí osvědčilo otevírat prodejny v centrech měst a v ulicích, kterými denně projde hodně lidí. Pro majitele takového obchodu je totiž snadnější přizpůsobit chod obchodu svým možnostem a také nákupnímu chování zákazníků v dané lokalitě. Nemusí se tak řídit pravidly obchodního centra, které jsou mnohdy velmi striktní. „V momentě, kdy franšízant otevírá svou pobočku v nákupním centru, usilujeme o vyjednání co nejlepších podmínek, a to nejen, co se výše nájemného týká. Důležité pro nás také je, jak se majitel centra o své nájemce stará, jaký dělá marketing, aby jim přivedl zákazníky,“ vysvětluje Renata Kubáňová.
Zájemce o podnikání pod hlavičkou Coccodrillo musí do pořízení svého obchodu investovat zhruba 400 tisíc Kč. Tato částka pokryje plné vybavení prodejny, jehož je následně majitelem. Od svých franšízových partnerů Coccodrillo nevybírá žádné licenční poplatky. Budovat vztah se svými zákazníky se franšízantům daří v malých i velkých městech. Vše závisí na jejich aktivitě, přístupu, schopnosti a ochotě svým zákazníkům poradit a poznat je.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízová síť Broker POINT Premium spojuje finanční, bankovní i realitní služby. Podnikatelskou příležitost nabízí ještě minimálně ve 25 městech.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz