IWG se rozrůstá po Evropě
International Workplace Group (IWG) pod značkami Regus a Spaces, díky spolupráci s franšízovým partnerem L&L Club, rozšíří své zastoupení v regionu střední a výhodní Evropy o 5 nových poboček Regus. Toto oznámení přichází v době, kdy společnosti z celého světa přemýšlí nad způsoby, jak dosáhnout snížení provozních nákladů. A právě sdílené kanceláře pro ně mohou být elegantním řešením. Příležitost rozjet podnikání pod hlavičkou této sítě nabízí i podnikatelům v Česku.
„Franšízový model nabízí našim partnerům šanci investovat do byznysu s vysokým výnosem, a to díky know-how lídra na trhu, které mohou kombinovat se svými místními znalostmi,“ říká Michał Dorszewski, ředitel franšízy IWG v regionu střední a východní Evropy. Společnost hledá angažované franšízové partnery, kteří by využili rostoucí poptávky po flexibilních pracovních prostorech na našem trhu. Jako součást svého nového programu nabízí IWG komplexní infrastrukturu na podporu franšízantů po celou dobu spolupráce, a to včetně územní exkluzivity.
Náklady na otevření kanceláří ve spolupráci s IWG závisí především na značce zvolené franšízantem, velikosti pronajatého prostoru a ceně pronájmu v daném městě. Podle odhadů Michała Dorszewského se přibližná částka pohybuje okolo 7,5 až 8 milionů Kč. Investice zahrnuje franšízový poplatek ve výši cca 780 tisíc Kč a další náklady spojené s jeho otevřením, které činí cca 6,8 milionu Kč.
Technologie i marketing
„Mezi technologická řešení, která používáme, patří moduly CRM, prodej, správa a školení. Díky nim může franšízový partner vytvářet nabídky a smlouvy, spravovat smlouvy, platby a prodávat doplňkové služby od okamžiku otevření centra. Tyto moduly jsou zároveň integrovány s aplikací pro klienty, díky čemuž mohou průběžně spravovat své smlouvy nebo rezervovat konferenční místnosti. Jde o klíčová řešení zajišťující automatizaci všech potřebných procesů, která našim franšízantům umožňují ušetřit čas a soustředit se na klíčové obchodní prvky,“ vysvětluje ředitel franšízy IWG.
Ještě před otevřením kanceláře dostává franšízant balíček provozních pokynů a po zahájení podnikání je mu k dispozici zkušený obchodník. Spolu s ním analyzuje ukazatele aktivity a pracuje na optimálním rozvoji centra. Součástí podpory, kterou franšízor svým partnerům poskytuje, je i ta marketingová. Franšízor propaguje centra franšízantů prostřednictvím všech svých komunikačních kanálů, zařazuje je na seznam kanceláří obsluhovaných call centrem a poskytuje partnerovi přístup ke všem marketingovým materiálům, které si může pro své potřeby přizpůsobit.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Od začátku roku nabízí IWG franšízy také přímo majitelům budov. Se svou nabídkou chce vstoupit i do regionálních měst.
Od začátku letošního roku otevřela realitní síť Re/Max více jak 10 nových franšízových poboček. Aktuálně jich tak na trhu funguje 170.
Pandemie navždy změnila způsob, jakým pracujeme a podnikáme. Příležitost využít toho nabízí i franšíza International Workplace Group (IWG).
International Workplace Group (IWG) chce rozšířit své působení v Česku. Se svými flexibilními kancelářemi míří i na okraje velkých měst.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.