Byznys s kostkami
Uplynulé měsíce poznamenané pandemií byly pro vzdělávací koncept Brick By Brick zejména o stabilizaci a vypořádání se s nastalou situací, která omezila fungování všech poboček a franšízantů. Jak prozrazuje Branch Manager Brick By Brick Braňo Peľák, v současné době je situace již klidnější, i když je pravdou, že stále nějaká omezení platí.
Lépe se tak daří franšízovým partnerům, kteří provozují vlastní centrum Brick By Brick. „Pandemie zkomplikovala fungování kroužků ve školách a školkách. Někteří ředitelé škol jsou logicky opatrní a neradi poskytují prostory pro kroužky, a to i když jsou školy již otevřené,“ vysvětluje Braňo Peľák s tím, že výhod, ze kterých mohou franšízanti s vlastním centrem profitovat, je více. Kromě kroužků pro děti ve věku od 3 do 10 let mohou klientům nabízet i další služby jako například babysitting, pořádání narozeninových oslav nebo příměstských táborů.
Jižní Čechy a Morava
Jedna z takových poboček aktuálně hledá svého nového majitele. Nachází se v centru Písku a funguje od roku 2019. Zájemce o její převzetí získá příležitosti vzdělávat děti pomocí všemi oblíbené stavebnice LEGO, a rovnou i studenty, zejména z řad předškoláků. „Od původního majitele je za 100 tisíc Kč k odkoupení zařízená provozovna včetně nábytku a boxů Brick By Brick s originál LEGO stavebnicemi,“ prozrazuje Peľák. Potenciální písecký franšízant pak může těžit také z toho, že v centru dobře fungují právě narozeninové oslavy a babysitting. V prostorách je díky malé tělocvičně také možné provozovat cvičení pro děti.
Do svého týmu však společnost Empire CZ, která za konceptem Brick By Brick stojí, hledá i další franšízanty z nových regionů. Zastoupení chce mít ve větších českých městech jako je například Brno, Ostrava nebo Zlín. Od svých franšízových partnerů očekává, že se budou naplno věnovat konceptu Brick By Brick a chtít vybudovat příjemné a zábavné místo pro děti.
 Zisk po celý rok / Podnikání franšízantů Brick By Brick se neomezuje jen na školní rok. V období prázdnin mohou například pořádat příměstské tábory nebo narozeninové oslavy.
                                Zisk po celý rok / Podnikání franšízantů Brick By Brick se neomezuje jen na školní rok. V období prázdnin mohou například pořádat příměstské tábory nebo narozeninové oslavy.                            PŘEČTI ČLÁNKY
 3D technologie jako flexiblní byznys
                                                /25.08.2025
                                             
                                                3D technologie jako flexiblní byznys
                                                /25.08.2025
                                            
                                            Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější
 Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                             
                                                Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                            
                                            Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické
 
                 
                     
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                  
  
  
  
  
 