Zákazníci se do našich obchodů vrátili

Podmínky pro byznys / Největším „lákadlem“ spolupráce se značkou Coccodrillo je fakt, že není nutné investovat vysoké částky do nákupu zboží. Za zboží franšízanti zaplatí jen kauci a následně je jim vyplacena provize z jeho prodeje.
pondělí
28.03.2022
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
 

Jaký měla pandemie Covid-19 dopad na byznys značky Coccodrillo?

Covid změnil naše podnikání, protože stále více zákazníků začalo nakupovat prostřednictvím našeho internetového obchodu. Obrat na našich online kanálech roste. Výsledky za rok 2021 byly vyšší než před pandemií. Navíc jsme zjistili, že se snížila váhavost při nakupování přes internet. Lidé jsou například ochotnější využívat online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží. Stále jsme však přesvědčeni o tom, že potřebujeme síť, která je online i offline. Proto se silně zaměřujeme na omnichannel aktivity, které spojují jak tradiční, tak digitální kanály. Samotné používání online prodeje není dostatečné řešení a my vidíme velkou hodnotu v udržení našich tradičních obchodních obchodů.

Zažilo Coccodrillo po znovuotevření obchodů oživení?

Byli jsme mile překvapeni. Zákazníci se do našich prodejen vrátili. I když se netajíme tím, že to nemusí představovat konec. Ostatně, covidová situace stále silně ovlivňuje globální ekonomiku.

Dohnaly pobočky ztráty díky vánočním svátkům?

Pravdou je, že pro Coccodrillo nejsou Vánoce tou největší sezónou. Náš vrchol prodeje se obvykle odehrává na začátku školního roku. Kolem Vánoc lidé shánějí především dárky v podobě hraček, které v naší nabídce nejsou. Bez ohledu na to zahajujeme sezónní výprodej před Vánocemi, na které zákazníci vždy netrpělivě čekají, takže se o čísla v tomto období nikdy neobáváme.

Na jaké trhy se aktuálně zaměřujete? V jakých oblastech se chcete rozšiřovat?

Ve třetím čtvrtletí loňského roku rozšířila skupina Coccodrillo své působení na dvou nových trzích. A to v Moldavsku a Albánii. Kromě toho byly otevřeny dvě nové franšízové ​​prodejny na Slovensku, společnost získala také masterfranšízanta v Portugalsku. A dále pokračujeme také v rozvoji na českém trhu, kde se nám daří otevírat prodejny ve městech s více jak 20 tisíci obyvateli.


Online i offline / „Podpora omnichannel prodeje je pro nadcházející roky naším hlavním cílem. Chceme, aby naši zákazníci měli pohodlí při výrobě oděvů, a proto plánujeme optimalizovat procesy a zavádět inovativní řešení," prozrazuje Paulina Żaczyk, marketingová manažerka Coccodrillo.

Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012