Rozjíždíme byznys ve stavebnictví
Aktuálně na trhu funguje 15 prodejen pod hlavičkou VPO, celkem 7 jich provozuje sám franšízor, zbylých 8 je v rukách franšízových partnerů. Značka má zastoupení zejména na Moravě, do dalších regionů Česka by ráda expandovala za pomoci franšízových partnerů. Těm se nabízí příležitost i v menších městech, i v nich totiž franšízanti konceptu úspěšně fungují. Příkladem mohou být pobočky v Bystřici pod Pernštýnem, Hranicích nebo Boskovicích. Nové partnery by vedení společnosti, která na tuzemské trhu působí už od roku 1993, rádo našlo například na Liberecku, Českobudějovicku, Praze, Uherskohradišťsku, Zlínsku či Ostravsku.
Zájemce o podnikání pod značkou VPO Protivanov investuje do rozjezdu svého nového byznysu zhruba 290 tisíc Kč. Tato částka zahrnuje kromě nájmu vzorkovny, který činí zhruba 20 až 30 tisíc Kč, také její vybavení v hodnotě cca 50 tisíc Kč, vozidlo s přizpůsobením pro transport výrobků a příslušenství, nářadí a další vybavení potřebné k bezproblémovému rozjetí a dalšímu budování podnikání franšízanta.
Marketing s centrálou
Úkolem partnera značky VPO Protivanov je její zastupování v jemu svěřeném regionu. Je na něm i jednání se zákazníky a následná realizace samotných zakázek. Ve spolupráci s centrálou firmy spolupracuje franšízant/partner na marketingových aktivitách v regionu, sbírá reference od svých zákazníků. Poskytovatel licence předá svým partnerům kompletní sortiment značky VPO Protivanov. Partneři se také budou moci opřít o podporu v oblasti marketingu, technických záležitostí a také o kontakty na koncové zákazníky, které jim centrála sítě poskytne.
Pro rozjezd podnikání je třeba, aby měl budoucí franšízant nebo partner k dispozici vhodný prostor. Ten by se měl nacházet v širším centru města, ale být může i mimo něj. Důležité je, aby zákazník pobočku snadno našel a pohodlně u ní zaparkoval. Franšízant by měl mít také k dispozici dostatečný prostor nejen pro samotný showroom, ale také sklad, ve kterém může uskladnit produkty potřebné pro následnou realizaci u zákazníka.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
Rozšířit své služby a produkty do dalších regionů. Takový je plán výrobce dveří a oken VPO Protivanov. Pomoci mu v tom mají franšízanti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář