Coffeeshop Company otevře 200. kavárnu

V Česku půjde o sedmou kavárnu, druhou v Praze. Kavárenský řetězec, který navazuje na tradici vídeňských kaváren, se v Evropě i Česku rozvíjí také prostřednictvím franchisingu. Kavárny Coffeeshop Company působí v deseti zemích Evropy, v USA a Egyptě.
Vídeňská tradice
„Nová kavárna bude otevřena ve druhé polovině prosince na Jungmanově náměstí v centru Prahy. Zákazníci si budou moci vychutnat naši vlastní kávu, kterou naše mateřská společnost v Rakousku připravuje již více než 60 let. Atmosféra kavárny bude navazovat na vídeňskou tradici podávání kávy spojenou s novými trendy přípravy kávových specialit,“ řekl manažer rozvoje Coffeeshop Company v Česku Marek Hofmann.
V Česku s franchisingem
Coffeshop Company buduje v Česku síť kaváren od konce roku 2007. V současné době provozuje šest kaváren, dvě v Liberci a po jedné v Praze, Plzni, Ostravě a Jihlavě. „Společnost Tizia CSC, která kavárny provozuje, plánuje další dlouhodobý rozvoj v České republice a to vlastních kaváren i ve spolupráci s franchisovými partnery,“ uvedl Marek Hofmann.
Kavárny v Česku táhnou
Kavárenský business v Česku zažívá boom. Jen za poslední rok a půl se přišly tři největší světové řetězce - Starbucks, McCafé a Gloria Jean´s Coffee. Své sítě budují i další značky.
PŘEČTI ČLÁNKY

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...