Příprava na budoucnost s franšízou
Budoucnost patří technologiím a také lidem, kteří je budou ovládat a umět efektivně využívat. Připravovat na to bychom už dnes měli naše děti, dát jim šanci získat náskok, který zúročí při svém vstupu na pracovní trh. A právě to je cílem franšízového systému Young Engineers, který v České republice aktuálně hledá franšízové partnery.
Franšízový koncept Young Engineers se zaměřuje na vzdělávání dětí ve věku od 4 do 15 v oblasti vědy, techniky, strojírenství a matematiky (STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics). A nutno říct, že právě o odborníky na tyto obory je mezi budoucími zaměstnavateli velký zájem v současné době, a do budoucna se bude zvyšovat. Rodiče malých dětí si to uvědomují, proto se takto zaměřené vzdělávací koncepty mezi nimi těší oblibě. Důkazem může být i 200 franšízantů této sítě, kteří působí po celém světě.
Byznys i poslání
Investice do otevření pobočky se pohybuje od 1,5 do 20 tisíc dolarů (33 až 440 tisíc Kč). Její konečná výše závisí na velikosti pobočky a jejím vybavení. Každé centrum Young Engineers získá územní exkluzivitu pro její spádovou oblast se zhruba 100 tisíci obyvateli, díky čemuž je podle franšízora zajištěn úspěšný provoz dané jednotky. Ta by se měla ideálně nacházet v místech s vysokou koncentrací dětí, tedy v blízkosti škol či školek.
Dobrou zprávou pro uchazeče o licenci tohoto franšízového systému nemusí mít dle vyjádření franšízora pedagogické zkušenosti. „Vhodnými zájemci o naši franšízu jsou v podstatě všichni, kdo pochopili poslání našich kurzů, to, o co usilujeme,“ říká zakladatel Young Engineers Amir Asor s tím, že v praxi se setkává se dvěma typy franšízantů.
Prvními jsou lidé se zkušenosti s dětmi, kteří vědí, jak k nim přistupovat, jak jim vysvětlovat nejrůznější témata. „Vzdělávací stránka konceptu není nijak složitá, se základními dovednostmi to zvládne každý,“ vysvětluje Amir Asor. Druhou skupinu franšízantů tvoří lidé, kteří rozumí poslání, které Young Engineers má, ale nechtějí nebo nemohou děti vzdělávat sami. Jsou tak investory, kteří si k sobě hledají vhodné instruktory.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Franšízových příležitostí pro podnikatele vidící budoucnost v oblasti školního i mimoškolního vzdělávání, je v Česku celá řada. Tady jsou si některé z nich.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
Franšízanty značky Young Engineers se mohou stát nadšení učitelé i úplní laici, kteří chápou, jak důležité je připravovat děti na pracovní trh 21. století.
Česko je pro franšízové koncepty dlouhodobě atraktivní lokalitou pro expanzi. Míří k nám značky z nejrůznějších oborů. Podnikatelé tak mají z čeho vybírat.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické