Dřevostavby jako cesta k úspěchu
Firma, která se zaměřuje na výstavbu modulárních dřevostaveb, v současné době působí ve zhruba čtyřech regionech – na Plzeňsku, kde má sídlo firmy a kanceláře v Plzni a výrobní halu a vzorovou dřevostavbu v Třemošné, partneři pak provozují další dvě, a to v Kolíně a Olomouci. Cílem majitelů firmy je kvůli velkému množství zájemců o modulární dřevostavby najít další partnery. V současnosti cílí na oblast jižních a severních Čech a pak také na Brno.
„Svým partnerům v rámci spolupráce předáváme již kompletně připravenou zakázku, tedy projekt, povolení stavby, podepsanou smlouvu s rozpočtem a termíny. K tomu získají veškeré know-how našeho systému online řízení včetně kompletního zaškolení od A do Z a dále jednotné marketingové materiály jako například obrandované oblečení, polepy na auto apod. Podmínkou je samozřejmě dodržování veškerých standardů Easy Homes a realizace prostřednictvím jeho systému s využitím předepsaných materiálů a pod dozorem centrály. Partnerům pak garantuje domluvený počet zakázek za rok, případně dva roky, upřesňuje Ondřej Pondělík, jednatel společnosti.
Podmínky pro spolupráci
Pro vstup do podnikání s Easy Homes neplatí budoucí partneři žádné vstupní licenční poplatky. Veškeré investice, které na něj čekají, se týkají startu jeho podnikání. Vzhledem k tomu, že partner by měl mít k dispozici halu či výrobní prostor, kde se budou moci vyrábět podlahové panely a stěny, základní vybavení jako je pokosová pila nebo CNC pila, nářezové centrum a vše související s výrobou, souvisí finance potřebné pro rozjetí partnerského byznysu zejména se zajištěním těchto nezbytností. Do brandu a jeho podpory by pak měl v začátku investovat 30 až 50 tisíc Kč.
Ideální partner je ten, kdo již ve stavebnictví podniká a nemá dostatek zakázek, případně by chtěl své podnikání více rozšířit. Výhodou, ale ne podmínkou, je zkušenost s dřevostavbami. Důležité pro navázání spolupráce ale je, aby měl budoucí partner organizační a komunikační dovednosti, byl ochotný aktivně pracovat a řídit svůj tým. Naprosto klíčové je pak dodržování pravidel a standardů systému, které centrála předá partnerovi v rámci povinného školení.

PŘEČTI ČLÁNKY

Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář