Jak otevřít dveře k úspěchu
Tomáš Tuček ve své profesní praxi získal různé zkušenosti nejen ve stavebnictví, ale výrobě ani prodeji dveří se nikdy dříve nevěnoval. Velkou roli při rozhodování o novém podnikatelského projektu hrál fakt, že Solodoor nabízí sortiment s dlouhodobou perspektivu na trhu – výstavbou nebo rekonstrukcí bytu či domu se během života projde v podstatě každý. Franšízovou prodejnu dveří a zárubní se Tomáš Tuček rozhodl otevřít na strategickém místě z hlediska nejen Brna, ale celé jižní Moravy. Umístil ji do moderního business parku na Vídeňské ulici v Brně, tedy v lokalitě dobře dostupné z města i z dálnice a s možností parkování. Dalším důležitým aspektem pro marketing a visibilitu značky jsou výlohy do ulice. Franšízant tuto první prodejnu otevřel v dubnu a výsledky za prvního půl roku jsou lepší, než čekali: „Když jsem prodejnu otevíral, očekával jsem, že návštěvnost bude 1–2 zákazníci denně. Během prvních měsíců se ale ukázalo, že k nám denně zavítá 3 až 7 zákazníků, což mě velmi těší,“ popisuje Tomáš Tuček.
Zhodnocení zkušeností napříč obory
Na první pohled se může zdát, že prodej bazénů a prodej interiérových dveří jsou natolik odlišné obory, že je lze jen těžko kombinovat. Jak ale dokazuje příklad pana Tučka, z úspěšného podnikání pod značkou Albixon se může stát úspěšně fungující franšízant Solodoor. „Obchodní zkušenosti, které jsem získal při vedení prodejny Albixon, nyní velmi dobře zhodnocuji při vedení prodejny Solodoor. Přístup k zákazníkům, způsob jednání a komunikace s nimi je velmi podobný,“ vysvětluje brněnský franšízant. Zákazníci obou značek se navíc do jisté míry překrývají a mohou být tedy obslouženi tzv. z obou stran. Pokud si někdo staví nový dům, potřebuje ho vybavit dveřmi a zároveň si na zahradu může umístit bazén.
Nejste na to sami
Rozhodnutí pustit se do podnikání v novém oboru není jednoduché, proto pan Tuček oceňuje velmi dobrou interní komunikaci, podporu a poradenství, kterých se mu ze strany franšízora dostává. „Vážím si toho, že se mám, o koho opřít, že Solodoor investuje do celoplošného marketingu a sdílí se mnou svoje know-how. V neposlední řadě je pro mě velmi důležité, že zde pracují fajn lidé, díky kterým veškerá pracovní jednání probíhají v příjemné atmosféře,“ zakončuje pan Tuček. I díky těmto faktorům pan Tuček uvažuje o otevření další franšízové prodejny Solodoor.

PŘEČTI ČLÁNKY

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Pokud jde o prodej, lídrem v celosvětovém měřítku zůstává McDonald´s.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář