Za franšízingem do Maďarska
Budapešťská Franchise Expo se koná 4. dubna v Budapešti a jedná se o přední oborovou událost nejen v Maďarsku, ale celé střední Evropě. Veletrh má za cíl přilákat jak aktivní členy franšízového podnikání, tak i ty, kteří se o tento podnikatelský model teprve zajímají. Jedná se tedy o jedinečnou příležitost pro navazování kontaktů a získání vhledu do dynamického dění ve franšízingu. Na Franchise Expo se mohou příznivci franšízového podnikání seznámit s možnostmi, jak se vydat na vlastní podnikatelskou cestu. Setkají se tu jak s novými značkami franšízingu, tak i velkými franšízory, kteří rozšíření svého podnikatelského portfolia. Kromě veletrhu se tu sejdou odborní hosté na vzdělávací konferenci a budou mezi nimi úspěšní franšízoři, franšízanti i nezávislí analytici. Tato část je atraktivním doplněním oborových znalostí také pro odbornou veřejnost.
Franchising – osvědčená cesta k podnikatelskému úspěchu
Veletrh připravil také rozsáhlou marketingovou strategii, propojující PR aktivity, strategickou komunikaci na sociálních sítích a další podporu návštěvnosti. Tato marketingová podpora významně přesahuje rámec samotné události, protože organizátoři se snaží šířit znalosti o franšízingu v širším kontextu. Kromě toho pořadatelé s cílem usnadnit vystavovatelům vstup na maďarský trh poskytují i další služby. Nabízejí jim například personalizovaná marketingová řešení, do nichž patří překlad propagačních materiálů, tvorba kampaní pro podnikatelských příležitostí a aktivní pomoc se získáním zájemců prostřednictvím osobních schůzek nebo telefonických rozhovorů. „Franšízové veletrhy jsou nejlepším způsobem, jak expandovat na mezinárodní trh. Zaprvé je to možnost osobního setkání, protože je mnohem snazší představit značku osobně než prostřednictvím online reklamy nebo hovorů. Druhým plus je přístup k pull-marketingu. Na veletrhu se můžete setkat s lidmi, kteří chtějí začít podnikat a věří ve franšízu. Jsou to angažovaní kandidáti, kde jediným úkolem franšízora je jim ukázat koncept, který jim nejlépe vyhovuje,“ doporučuje za svůj obor Tamás Milla, Mezinárodní koordinátor webového portálu Franchising.hu a konzultační společnosti Dakexpo.
PŘEČTI ČLÁNKY
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Ve Varšavě se od 24. do 26. října koná další ročník franšízového veletrhu. Prozradíme vám, proč si tuto největší středoevropskou akci s touto tématikou zapsat do diáře.
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Flexibilita, inovativní přístup a schopnost reagovat na změny budou zásadní pro úspěch,“ vzkazuje budoucím franšízantům Marek Halfar, CEO poradenské společnosti PROFIT system.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...