Trh s konopnými produkty roste
Přiblížíte, jak se vyvíjí trh a tím pádem i nabídka ve vašem oboru?
Podle všech statistik se trh s konopnými produkty rozrůstá, vidíme to i podle nárustu konkurence v minulých letech. Pravděpodobně z médií bude většina lidí seznámena s vývojem legislativy v oblasti konopí. Poslední událostí byl zákaz několika kanabinoidů – HHC, THCP a HHC-O. Tyto látky jsou na seznam zapsány do začátku příštího roku 2025, kdy se má situace znovu přehodnotit. Během tohoto roku by měla vláda představit zákon, který by prodej podobných produktů umožnil a reguloval. My se mezitím soustředíme na představení nových produktů, se kterými přicházíme každých několik měsíců a na prodej produktů z jiných kategorii, zejména doplňků stravy a kosmetiky.
V čem si podle vás vaše značka drží konkurenční výhody?
Sílu vidíme hlavně v samotné značce, vlastní výrobě a úplně nejvíce v síti franšíz. Začátkem tohoto roku jsme spustili věrnostní program s mobilní aplikací, pomocí níž může zákazník čerpat slevy v celé síti poboček Cbweed. Výhodou sítě jsou také nápady a poznatky, se kterými jednotlivý franšízanti přicházejí a pak se je snažíme aplikovat do všech poboček.
Kolik poboček máte v České republice a jaké máte nejbližší plány?
Za rok 2023 v ČR přibylo 5 poboček a dohromady se zahraničím to byly skoro tři desítky. Na našem území se chceme tento rok soustředit na zviditelnění značky a posílení pozice existujících poboček. Proto máme naplánovaných několik marketingových kampaní, které nám s tím pomůžou. Dále plánujeme do konce roku expandovat do některého dalšího města z desítky největších měst.
Jaký je aktuální počet franšízantů?
V České republice máme nyní šest franšízantů, z nichž jeden minulý rok otevíral druhou pobočku.
Kde vidíte nevyčerpaný potenciál pro založení nových franšíz?
Rozhodně v největších městech hned po našem hlavním městě a Brně. Potenciál mají Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc a další města.
Jaký je průměrně zisk z obratu na pobočce?
U našich prodejen se bavíme o číslu okolo 50 % z obratu bez DPH před odečtením nákladů na provoz.
Kdo je podle vás ideálním kandidátem na založení úspěšné nové
pobočky?
Dobře se nám pracuje s lidmi, co již v obchodu dělají nebo dělali, například manažeři a vedoucí poboček v jiných firmách. Doporučil bych to však komukoliv, kdo má obchodního ducha a má rád náš sektor.

PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem