Zavedená značka pro outdoor / Regatta působí na trhu od roku 1981. Franšízanti spolupracují formou provize z prodaného zboží.
pondělí
11.11.2024
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
 

Na počátku tým britské značky Regatta Great Outdoors tvořilo 12 nadšenců, nyní mají po Evropě tisíce zaměstnanců a partnerů. Česku by rovněž rádi našli další nadšence pro otevření franšízy s outdoorovým oblečením a vybavením. Cílovou skupinou pro franšízy Regatty jsou aktivní lidé se vztahem ke sportu a přírodě. Takoví, kteří ocení funkční oblečení a vybavení. Na své si tu přijdou turisté, běžci, cyklisté, pejskaři, ale také aktivní rodiče, kteří potřebují život s dětmi skloubit s prací. Vrchol sezóny má tento byznys tehdy, kdy ostatní obory jsou na dovolené – prodávají totiž oblečení a vybavení na lyže, camping, oblečení na horské túry a další. Kromě toho, že své zákazníky Regatta obleče přesně pro vybranou aktivitu, pomůže jim zařídit „domov“ v přírodě pomocí stanů, přikrývek, vařičů, nádobí a spousty dalšího.

Spolupráce s franšízanty probíhá na základě smlouvy o obchodním zastoupení uzavřené na dobu neurčitou. Zástupcům franšízor svěří zboží, které bylo vybráno podle analýzy prodeje a výše závisí na dosažených prodejních výsledcích, zhruba je to okolo 35 až 38 %. Prodejny franšízor doporučuje pro města s více než 50 000 obyvateli a umístit je mohou jak do obchodních center, tak do rušných ulic města.

Výše celkové investice pak závisí na řadě faktorů – zda je to nová prodejna ve standardu developera, nebo zda je připravena a vyžaduje jen drobné úpravy, malování a nábytek. Ziskovost prodejny bude záviset také na nákladech vzniklých na začátku a lokalitě, obvykle se počáteční investice vrátí za 18 až 20 měsíců. 


Nejoblíbenější sporty jako byznys / Národ pejskařů a cyklistů představuje velký tržní potenciál pro oblečení a vybavení.