Solodoor Centrum zvládá sedmimístný obrat
Značka Solodoor se rozvoji franšízového podnikání věnuje už 10 let a navazuje na českou tradici dřevařské výroby pod značkou Solo. Ekonomické výsledky firmy jsou podle aktuálních údajů společnosti potěšující: „Naší franšízové síti se daří skvěle. V současné chvíli máme asi 20 otevřených prodejen a společně tvoříme sedmimístný obrat. Během podzimu jsme otevřeli novou krásnou prodejnu v Kunovicích a aktuálně nádhernou velkometrážní prodejnu v Bratislavě. V současné chvíli již máme potvrzenou další prodejnu na příští rok,“ uvádí ředitel společnosti Martin Kupka. „Letošní rok je pro nás obzvláště příznivý. Přestože ekonomická situace obecně není lehká a k tomu je aktuální fokus spotřebitele cílen spíše na zážitky než na interiéry, daří se nám obratově růst o více než 20 %,“ dodává aktuální údaje. Obchodně nejsilnější jsou krajská města, kde je při otevření prodejny největší nárůst obratu. „Velmi pěkných výsledků dosahuji i naši partneři v menších městech. Aktuálně se tedy poohlížíme po nových prodejnách v Českých Budějovicích, Jihlavě a Karlových Varech,“ uvádí k perspektivám pro nové franšízanty Martin Kupka.
Pokud se jedná o profil zájemce o novou franšízu, nedá se jednoznačně říct, s jakou praxí nebo oborem jsou franšízanti úspěšnější. „Sám si často pokládám otázku, jaký typ osobnosti je pro náš business vhodný. Nelze jednoznačně odpovědět. Mezi našimi franšízanty jsou manažeři, kteří neměli zkušenost s interiéry a stejně tak řemeslníci, kteří se stali manažery. Určitě je důležitý obchodní duch a organizační schopnosti. Především je však nutná chuť a odhodlání dosáhnout úspěchu,“ říká k představě o nových zájemcích o spolupráci obchodní ředitel. „Máme i franšízanty s více pobočkami a nyní už s jedním franšízantem jednáme dokonce o třetí prodejně,“ doplňuje k charakteru úspěšných franšízantů Martin Kupka.
Pro další rok chystá franšízor několik novinek, samozřejmě připravují nové dekory a designy. Také nedávno spustili službu centralizovaného marketingu, díky níž za franšízanty řeší cílenou online marketingovou propagaci v jejich místě působení. To je pro jednotlivé pobočky možnost, jak ušetřit čas a zároveň oslovit propagací nové zákazníky.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť Bageterie Boulevard vyrostla na rekordní 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech se dostala zpět na přední pozice mezi fastfoodovými řetězci.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář