Žabka chce letos 60 prodejen
Žabka, franšízový řetězec malých obchodů především s potravinami, dosáhla v lednu na 100 prodejen v Česku. V letošním roce se chce síť rozrůst o dalších 60. Do tří let chce pak mít po celém území státu na 250 prodejen. Vedení Žabky to uvedlo v tiskové zprávě.
Dva způsoby rozvoje
„Strategie budování naší sítě probíhá dvojím způsobem – ve vytipování vhodné lokality pro novou prodejnu nebo v efektivním využití stávajících akvizic domácího obchodního prostředí,“ řekl Zdeněk Linhart, generální ředitel Žabky, která na český trh vstoupila v roce 2008. Loni Žabka investovala do rozvoje přes 250 milionů korun a dosáhla tržeb přes 500 milionů korun. Letos se plánuje dostat na úroveň 1,2 miliardy korun. V současnosti Žabka působí hlavní v Praze, ale i v Plzni, v Jihlavě, ve Slaném, v Roudnici nad Labem, ve Volyni a Příbrami.
Franšíza z Polska do Čech
Původní polský koncept Žabka koupila investiční skupina Penta za 3,7 miliardy korun. Postupně chce tento koncept rozšiřovat také na Slovensko. Žabky jsou menší samoobslužné obchody o rozloze 50–100 m2. Ve světě mají svůj vzor například v řetězci 7Eleven. Franchisantům nabízí Žabka svůj koncept bez vstupního poplatku i investice.
PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!