Kavárny Coffeeshop chtějí být 3

Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company se chce do dvou až tří let stát trojkou na českém trhu kaváren. V letošním roce chce síť, která má zatím na našem trhu sedm kaváren, otevřít další tři nové. Síť Coffeeshop Company to uvedla v tiskové zprávě.
Jednička na Slovensku a v Maďarsku
Coffeeshop Company otevřel na konci loňského roku v Praze svou celkově 200. kavárnu. „Na Slovensku jsme jedničky na trhu, stejně tak v Maďarsku. Na maďarském velmi tradičním trhu máme deset kaváren,“ uvedl Pavol Jakubec, majitel franšízové licence na kavárny Coffeeshop Copany pro čtyři země střední Evropy. Coffeshop Company působí také v Polsku, kde ale zatím nemá snahu hrát větší roli.
V Česku s franchisingem
Coffeshop Company buduje v Česku síť kaváren od konce roku 2007. V současné době provozuje sedm kaváren, po dvou v Liberci a v Praze, po jedné pak v Plzni, Ostravě a Jihlavě. Atmosféra kaváren navazuje na vídeňskou tradici podávání kávy spojenou s novými trendy přípravy kávových specialit „Společnost Tizia, která je vlastníkem licence, plánuje další dlouhodobý rozvoj v České republice a to vlastních kaváren i ve spolupráci s franchisovými partnery,“ uvedl Marek Hofmann, který má na starosti rozvoj sítě v Česku.

PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...