Podnikání v kuchyni bez restaurace
Nová příležitost se nabízí všem, kteří by chtěli rozšířit svůj byznys o gastro franšízu, přitom pro ně provoz restaurace není tou správnou cestou. Koncept tzv. dark kitchen, tedy provozování kuchyně bez restaurace, nově umožňuje franšíza Hey Foods. Rozmanité snídaňové menu, těstoviny a saláty či oblíbené hamburgery nebo rozličná paleta dezertů se ke svým zákazníkům dostanou prostřednictvím rozvážkové služby.
Hey, čtyřikrát jinak
Pod hlavičkou Hey Foods je možné provozovat čtyři značky (Hey, Breakfast, Hey, Pasta & Salads, Hey, Sweetie a Hey, Burgers), z nichž každá je zaměřena na jiný typ jídla. Koncept přitom umožňuje snadno přidávat nové značky nebo aktualizovat menu. Díky tomu, že jde o provoz kuchyně bez restaurace, jsou počáteční náklady franšízy příznivé a provozní výdaje se dají minimalizovat. Nemusíte hledat obsluhu, ani platit vysoký nájem za restauraci v centru města. Franšízový poplatek začíná na 6 000 EUR (asi 150 tisíc Kč) za jednu značku, k tomu je potřeba 250 až 375 tisíc Kč na vybavení a počáteční zásoby a další finanční rezervu na tři až čtyři měsíce po zahájení provozu. Finanční návratnost základní investice lze podle ředitele rozvoje Hey Foods Egora Kalinicheva očekávat do dvou let.
Šanci rozjet svou vlastní franšízu mají zájemci se zkušenostmi z gastronomie i zapálení nováčkové po celé České republice. „Rádi bychom expandovali z Prahy do dalších větších českých i moravských měst. Do Brna, Ostravy, Plzně i Olomouce. Ideální je lokalita s dobrým pokrytím kurýrních služeb a vysokou poptávkou po donášce jídla,“ dodává Egor Kalinichev s tím, že se nebrání ani spolupráci na zahraničních trzích.
Franšízanti v rámci podpory od franšízora získají mimo jiné detailní receptury, postupy přípravy a zaškolení personálu, pomoc při hledání vhodné lokality i dodavatelů a software na míru. Součástí je také detailní školení o tom, jak úspěšně řídit firmu podle konceptu dark kitchen.
Příležitost i pro gastro podniky / Franšíza Hey Foods se také hodí pro stávající restaurace, které se potýkají s nedostatečným vytížením kuchyně. PŘEČTI ČLÁNKY
Mr. Kebab plánuje vstup do Česka
/20.10.2025
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Síť Re/Max vytváří prostor nejen pro zkušené podnikatele, ale i pro nové zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní franšízu pod známou značkou.
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...