Mr. Kebab plánuje vstup do Česka

Finanční podmínky / Výše master-franšízového poplatku bude určena v rámci jednání. Franšízor uvádí návratnost investice jedné provozovny v horizontu 2–3 let.
pondělí
13.10.2025
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
 

Jaké klíčové úkoly bude mít nový master-franšízant na českém trhu?

Hlavním úkolem budoucího master-franšízanta je budování značky na zdejším trhu – od otevírání vlastních provozoven, přes vyhledávání a podporu nových franšízantů, až po zajištění kvality a jednotného standardu služeb. Master-franšízant funguje jako strategický partner, který koordinuje rozvoj celé sítě v Česku.

Kdo je ideálním kandidátem pro tuto roli?

Nemusí to být nutně člověk s gastronomickou praxí. Důležitější je podnikatelský přístup, schopnost řídit lidi, pracovat s obchodní strategií a budovat vztahy s partnery. Gastronomické know-how dodáváme my, klíčová je chuť rozvíjet značku. 

Jakou podporu může očekávat z vaší strany?

Poskytujeme kompletní know-how, školení, marketingové materiály i systémové procesy. Master-franšízant není na trhu sám – stojí za ním naše zkušenosti z jiných zemí a osvědčený model. Celý koncept Mr. Kebab je podrobně zpracovaný ve formě franšízových příruček a manuálů.

Jak je nastavený systém školení v rámci sítě Mr. Kebab?

Master-franšízant absolvuje detailní vstupní školení přímo u nás, aby dokonale porozuměl konceptu. Následně se podílí na školení svých franšízantů v ČR. Součástí je teorie, praktická příprava i průběžná podpora v provozu.

Zůstane nabídka jednotná, nebo je možnost přizpůsobení?

Hlavní identita a klíčové produkty zůstávají jednotné, protože v tom je síla značky. Současně však zohledňujeme místní zvyklosti a je prostor doplnit nabídku o položky, které odpovídají českému trhu.

S jakou návratností investice může master-franšízant realisticky počítat?

Očekávanou návratnost sdělíme partnerovi podle výše investice a plánu expanze. Master-franšízant otevírá vlastní pobočky, ale také buduje síť jednotlivých franšízantů, ze kterých rovněž profituje. Obvyklá návratnost jedné provozovny se pak pohybuje mezi 2–3 lety, vždy ale záleží na lokalitě, velikosti provozovny a schopnosti vedení. Nabízíme ověřený model, který rizika minimalizuje.

Kolik poboček by český trh mohl unést a v jakém horizontu?

Potenciál vidíme v desítkách provozoven po celé republice. V první fázi se chceme soustředit na velká města a frekventované lokality, postupně pak i na regionální centra. 

Čím se Mr. Kebab odlišuje od konkurence a je atraktivní pro nové partnery?

Je to především silná značka s moderním pojetím rychlé gastronomie. Dále pak jednoduchý a efektivní provozní model, rostoucí poptávka po kvalitním fast-casual občerstvení a komplexní podpora od franšízora. Případným zájemcům o master-franšízu poskytne další informace náš poradce pan Ing. Aleš Tulpa ze společnosti Avex Systems, který nás na českém trhu exkluzivně zastupuje. (Kontaktní údaje najdete v Katalogu franšíz níže - pozn. red.)


Zázemí pro master-franšízanta / „Mr. Kebab nabízí kompletní podporu, od analýzy trhu, školení a marketingu až po vybavení provozoven na klíč," upřesňuje majitel franšízy Mr. Kebab Ľubor Lelovits.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015