Mr. Kebab plánuje vstup do Česka
Jaké klíčové úkoly bude mít nový master-franšízant na českém trhu?
Hlavním úkolem budoucího master-franšízanta je budování značky na zdejším trhu – od otevírání vlastních provozoven, přes vyhledávání a podporu nových franšízantů, až po zajištění kvality a jednotného standardu služeb. Master-franšízant funguje jako strategický partner, který koordinuje rozvoj celé sítě v Česku.
Kdo je ideálním kandidátem pro tuto roli?
Nemusí to být nutně člověk s gastronomickou praxí. Důležitější je podnikatelský přístup, schopnost řídit lidi, pracovat s obchodní strategií a budovat vztahy s partnery. Gastronomické know-how dodáváme my, klíčová je chuť rozvíjet značku.
Jakou podporu může očekávat z vaší strany?
Poskytujeme kompletní know-how, školení, marketingové materiály i systémové procesy. Master-franšízant není na trhu sám – stojí za ním naše zkušenosti z jiných zemí a osvědčený model. Celý koncept Mr. Kebab je podrobně zpracovaný ve formě franšízových příruček a manuálů.
Jak je nastavený systém školení v rámci sítě Mr. Kebab?
Master-franšízant absolvuje detailní vstupní školení přímo u nás, aby dokonale porozuměl konceptu. Následně se podílí na školení svých franšízantů v ČR. Součástí je teorie, praktická příprava i průběžná podpora v provozu.
Zůstane nabídka jednotná, nebo je možnost přizpůsobení?
Hlavní identita a klíčové produkty zůstávají jednotné, protože v tom je síla značky. Současně však zohledňujeme místní zvyklosti a je prostor doplnit nabídku o položky, které odpovídají českému trhu.
S jakou návratností investice může master-franšízant realisticky počítat?
Očekávanou návratnost sdělíme partnerovi podle výše investice a plánu expanze. Master-franšízant otevírá vlastní pobočky, ale také buduje síť jednotlivých franšízantů, ze kterých rovněž profituje. Obvyklá návratnost jedné provozovny se pak pohybuje mezi 2–3 lety, vždy ale záleží na lokalitě, velikosti provozovny a schopnosti vedení. Nabízíme ověřený model, který rizika minimalizuje.
Kolik poboček by český trh mohl unést a v jakém horizontu?
Potenciál vidíme v desítkách provozoven po celé republice. V první fázi se chceme soustředit na velká města a frekventované lokality, postupně pak i na regionální centra.
Čím se Mr. Kebab odlišuje od konkurence a je atraktivní pro nové partnery?
Je to především silná značka s moderním pojetím rychlé gastronomie. Dále pak jednoduchý a efektivní provozní model, rostoucí poptávka po kvalitním fast-casual občerstvení a komplexní podpora od franšízora. Případným zájemcům o master-franšízu poskytne další informace náš poradce pan Ing. Aleš Tulpa ze společnosti Avex Systems, který nás na českém trhu exkluzivně zastupuje. (Kontaktní údaje najdete v Katalogu franšíz níže - pozn. red.)

PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Nejčtenější

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...