pondělí
15.12.2025
Čokoládové kytice si nachází své místo na trhu. O konkurenčních výhodách franšízy Choco Boss hovoří zakladatelka Nikoleta Baloghová.
 

Slovenská značka Choco Boss přináší na trh originální způsob, jak potěšit čokoládou – místo klasických bonboniér nabízí čokoládové kytice a dárkové boxy z čerstvých jahod máčených v belgické čokoládě. Na domácím trhu provozuje čtyři pobočky. Nyní vstupuje do Česka a hledá nové partnery pro rozvoj sítě.

Jak se značce Choco Boss na domácím trhu daří?

Podnikání běží velmi intenzivně a jsme rádi, že zájem o naši značku neustále roste. Aktuálně máme 4 pobočky v Trnavě, Dunajské Strede, Nitře a Trenčíně. Do února plánujeme otevřít 3 další, včetně Bratislavy.

Jaké jsou plány pro český a další trhy?

V České republice připravujeme pro první polovinu roku 2026 otevření dvou provozoven a to v Praze a v Ostravě během února. V březnu připravujeme otevření provozovny v Brně a do června 2026 v Přerově. V druhé polovině roku 2026 máme připravenou Olomouc a další města, která jsou již v řešení. Na českém trhu nám pomáhá master-franšízant, jenž bude zároveň podporou pro nové partnery. Pokud se pro některou klíčovou lokalitu nenajdou vhodní zájemci o franšízu, provoz převezme přímo on. Zároveň už nyní rozjíždíme jednání o vstupu na rakouský a německý trh.

Co dalšího plánujete do nového roku? 

Neustále inovujeme a doplňujeme sortiment o atraktivní a chutné novinky, které lákají zákazníky všech věkových kategorií. Sledujeme nejnovější trendy a rychle je přetváříme do naší nabídky, abychom si udrželi pozici značky, která udává směr na trhu. V příštím roce chceme představit i několik zcela nových produktových linií. Ty rozšíří naše portfolio a posílí konkurenceschopnost našich franšíz.

Máme také novinku pro franšízanty, kterým se líbí náš koncept, ale mají strach začít sami s podnikáním. Těm budeme nabízet full management, tedy kompletní správu a provoz provozovny franšízanta. Tato varianta je vhodná také pro investory, které zaujal náš koncept, ale nemají čas se o provoz sami postarat. 

Jaké schopnosti by měl mít váš franšízant? Je důležitá zkušenost s cukrařinou?

Hledáme franšízanty, kteří mají chuť podnikat, jsou zodpovědní a umí pracovat s lidmi. Není nutná žádná předchozí zkušenost s cukrářstvím či gastronomií, vše potřebné předáme prostřednictvím našeho detailního školení a know-how, které máme dlouhodobě ověřené v praxi. Ideální franšízant je ten, kdo má zájem dlouhodobě budovat své podnikání. Odborné znalosti dodáme my, franšízant přináší hlavně energii, odhodlání a ochotu učit se. 

Máme už více příkladů, kdy se naši franšízanti pustili do podnikání bez jakékoli praxe v tomto oboru. Většina z nich původně pracovala v úplně jiném odvětví, ale po absolvování školení dnes úspěšně vedou svou pobočku. 

Čím je podle vás Choco Boss atraktivní pro franšízanty?

Od konkurence nás odlišuje především originalita a jedinečnost konceptu. V segmentu, ve kterém působíme, zatím nemáme přímého konkurenta – zákazníkům nabízíme něco, co na trhu dosud chybělo. Pro franšízanty je výhodou nízká vstupní investice i minimální náklady na výrobu, které držíme nízké díky množstevním slevám při nákupu surovin. Díky tomu roste ziskovost jednotlivých poboček. Silnou stránkou systému je také silná podpora z naší strany. Právě spojení originality, efektivity a zázemí dělá z našeho konceptu zajímavou podnikatelskou příležitost.


Značka s virálním obsahem / „Máme silné sociální sítě a spolupracujeme s influencery. Díky tomu je značka vidět,“ říká zakladatelka Nikoleta Baloghová.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015