Výtopna je hospoda pro malé i velké

Návštěva restaurace není v dnešní době pouhou konzumací, hosté stále častěji vyhledávají zážitkové restaurace. Výtopna k nim rozhodně patří. Brněnský podnikatel Petr Fridrich do tohoto franšízového konceptu spojil svoji profesi i koníčka, podařilo se mu tak vytvořit zcela originální koncept restaurace, kde prim hrají vláčky.
V pražské restauraci, v paláci Blaník na Václavském náměstí je téměř třičtvrtě kilometru kolejí, mašinky vozí pivo až na stůl, jedna mašinka odveze až 12 piv, v provozu je 20 mašinek, v restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Investice 12 mil. se má vrátit za dva roky, restaurace má 250 míst.
První byla otevřená v Brně, kde se jí daří dobře, pilotní projekt se osvědčil, druhá vlastní restaurace je na již zmíněném Václavském náměstí, v pořadí třetí a první v rukou franšízanta se otevře v červnu v Orlové na Ostravsku.
Celý koncept je velmi dobře připraven, má několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, je unikátním projektem, který nemá v Evropě konkurenci, modelová železnice je plně funkční, celý provoz řídí software, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešené tak, aby se nápoj bezpečně dostal k hostovi.
Perfektně připravený je i marketing, a to nejen komunikace navenek. Zajímavé reklamní možnosti poskytují jednotlivé domy, nádraží i vagonky.
I v době krize se restaurace osvědčili jako životaschopné podniky, což svědčí o tom, že hosté si rádi dopřejí výjimečný zážitek, v případě Výtopny za přijatelné ceny.
Další informace o této franšíze naleznete v Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...