Výtopna je hospoda pro malé i velké
Návštěva restaurace není v dnešní době pouhou konzumací, hosté stále častěji vyhledávají zážitkové restaurace. Výtopna k nim rozhodně patří. Brněnský podnikatel Petr Fridrich do tohoto franšízového konceptu spojil svoji profesi i koníčka, podařilo se mu tak vytvořit zcela originální koncept restaurace, kde prim hrají vláčky.
V pražské restauraci, v paláci Blaník na Václavském náměstí je téměř třičtvrtě kilometru kolejí, mašinky vozí pivo až na stůl, jedna mašinka odveze až 12 piv, v provozu je 20 mašinek, v restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Investice 12 mil. se má vrátit za dva roky, restaurace má 250 míst.
První byla otevřená v Brně, kde se jí daří dobře, pilotní projekt se osvědčil, druhá vlastní restaurace je na již zmíněném Václavském náměstí, v pořadí třetí a první v rukou franšízanta se otevře v červnu v Orlové na Ostravsku.
Celý koncept je velmi dobře připraven, má několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, je unikátním projektem, který nemá v Evropě konkurenci, modelová železnice je plně funkční, celý provoz řídí software, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešené tak, aby se nápoj bezpečně dostal k hostovi.
Perfektně připravený je i marketing, a to nejen komunikace navenek. Zajímavé reklamní možnosti poskytují jednotlivé domy, nádraží i vagonky.
I v době krize se restaurace osvědčili jako životaschopné podniky, což svědčí o tom, že hosté si rádi dopřejí výjimečný zážitek, v případě Výtopny za přijatelné ceny.
Další informace o této franšíze naleznete v Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...