The PUB – moderní pivní bar a restaurace

Za pět let od otevření prvního pivního baru vytvořeného dvěma vysokoškolskými studenty Jaroslavem Stunou a Martinem Šampalíkem se zrodil koncept jedné z nejpropracovanějších českých franšíz, přibylo dalších osm provozoven a páni studenti získali titul doktora a bakaláře. Jejich vlastní provozovny jsou tři a celkem najdete THE PUB v Plzni hned dvakrát, v Táboře, na Praze 1, 2 a 5, v Brně, Liberci a Karlových Varech. V nejbližších týdnech bude otevřena nová provozovna na Praze 6 a na podzim v Pardubicích a v Opavě, všechny franšízové.
Kritika výčepních je zřejmě velkým fenoménem, tomu tvůrci projektu předešli úplně, v The PUB si pivo čepuje každý sám. Pivo plzeňské, nepasterované, technologie je přizpůsobená evidenci jednotlivých stolů, na kterých lze konzumaci rozepsat na dalších deset účtů. Elektronická evidence se načítá prostřednictvím aktivních webových stránek do žebříčků nejlépe pijících jednotlivců nebo družstev.
Marketing je postaven na věrnostním programu pro zákazníky, nabízí různé soutěže, dárky i nabitou kartu s přesným počtem piv za zvýhodněnou cenu. Dárek, kterým nepohrdne žádný milovník piva, na internetu si může sledovat stav i dobíjet kartu.
Kreativita tvůrců byla oceněna v prvním ročníku soutěže Byznys rebel 2008, v níž jsou oceněny firmy, posouvající pravidla ve prospěch zákazníků. Byznys rebel je soutěž pro firmy, které mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla a svým zákazníkům díky tomu přinášejí jasné výhody.
Svým franšízovým partnerům nabízí The PUB v praxi ověřený koncept s pravděpodobným podnikatelským úspěchem, registrovanou značku, propracovaný marketing, komplexní řešení projektu od projektu až po otevření, velmi dobré podmínky dodavatelsko-odběratelských vztahů, PR služby a optimalizaci provozních procesů. Samozřejmostí je trénink a školení na všech úrovních, pomoc se základním kapitálem a trochu nadstandard je tísňová linka, kam si může provozovatel zavolat kdykoliv si nebude s něčím jistý.
The PUB má zájem otevřít provozovny v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem, ve Zlíně, Děčíně, Ostravě, Jihlavě, Teplicích a na Kladně. Za licenci zaplatí provozovatel jednorázový vstupní poplatek ve výši 200 000 Kč a pravidelné příspěvky na marketing a údržbu datového sdílení ve výši 2% z obratu. Koncept je úspěšný ve městech s minimálně 50 000 obyvateli, vyžaduje minimálně 200 m2 podlahové plochy, maximálně otevřený prostor, výhodné jsou sklepní nebo přízemní prostory se vstupem z ulice.
Podrobnější informace naleznete níže v Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...