Významný hráč na franšízovém trhu hledá netradiční místa prodeje

Netradiční místa pro prodej sendvičů hledá fast-foodový řetězec SUBWAY, v Polsku otevřel první provozovnu na benzínové pumpě BP. Podobný rozvoj plánuje na trzích střední a východní Evropy.
„V současné době posuzujeme možnosti spolupráce s některými řetězci čerpacích stanic ve střední a východní Evropě. Jsme také otevřeni spolupráci při provozování restaurací SUBWAY se stávajícími majiteli či nájemci čerpacích stanic,“ uvedl manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
Chystá se i na další netradiční místa, provozovny chce otevírat v nemocnicích, autosalonech nebo administrativních centrech nebo letištích. První pobočky v administrativních centrech otevřel již vloni, jak v Praze, tak ve Varšavě.
„Pro partnery hrají významnou roli vstupní náklady na zařízení provozovny. Při využití netradičních míst jako jsou právě čerpací stanice, se tyto vstupní náklady snižují až o 40 procent. S našimi pulty se navíc dostaneme i na plochu jen deseti metrů čtverečních,“ uvedl Martin Princ.
SUBWAY tak potvrdila, že výběr místa je klíčovým faktorem při zřizování provozovny. Řada podnikatelů se chce dostat do center měst, kde je celkem velká konkurence i vysoké nájmy a provozní náklady, přeplněná administrativní centra, nemocnice nebo autosalony, kde musíte často čekat, jsou výhodnou alternativou, byť od pondělí do pátku.
Loni otevřela síť SUBWAY v celé střední a východní Evropě 53 nových restaurací. Letos počítá s otevřením zhruba 35 nových restaurací v regionu. V prvním čtvrtletí otevřela již 18 nových provozoven. Zhruba do pěti let chce být řetězec v každé zemi střední a východní Evropy největším fast-foodovým řetězcem.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...