Lidé se chtějí bavit
Otevřel jste novou provozovnu v Praze na Václavském náměstí, jak se Vám to podařilo?
Uvažoval jsem o Praze již delší dobu, podařilo se mi sehnat výhodné místo a pak to šlo celkem rychle. Právě nyní je vhodná doba na hledání kvalitního místa. Řada provozoven skončila nebo končí a uvolňují se zajímavé místa.
Kde budou další Výtopny?
V Orlové je nově otevřená první franšízová a je ve zkušebním provozu, ještě ladíme stanice a vlakový provoz. Vše je řízeno softwarem a musí být přesné. Jednáme s franšízanty v Plzni a Liberci, v nejbližší době by se mohly otevřít nové provozovny tam. Za velký úspěch považuji franšízanta z Orlanda, kde se bude také brzy otevírat.
Kolik personálu v restauraci Výtopna ušetří vagonky a mašinky?
Určitě minimálně jednoho člověka i více, např. provozovnu s 200 místy obsluhují dva lidi – jeden je za barem a připravuje nápoje, které rozváží mašinky a druhý objednává a roznáší jídlo. Třetím člověkem je hosteska, která přijímá rezervace a usazuje hosty. V jiné restauraci by bylo podstatně více personálu.
Jak jste přišel na nápad, že vláčky budou obsluhovat hosty v restauraci?
Kdysi jsem je prodával, něco mi zbylo, celý život jsem je sbíral. Mám rád pivo i dobré jídlo, tak jsem to spojil a vyšlo to. Řadu věcí se učím za pochodu, ale Výtopna je dneska ověřený postup, který mohu doporučit.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...