CrossCafe® nabírá tempo

Originální česká síť kaváren CrossCafe® funguje na českém trhu již od roku 2007. Jejím hlavním působištěm byla doposud Plzeň, kde slaví úspěch již na šesti adresách. V současné době otevírají již 4. kavárnu v Praze a další připravují.
„CrossCafe® je alternativou restauracím, kavárnám i rychlému občerstvení. Hlavní předností našeho konceptu je kvalita a šíře sortimentu, zaměřeného na trend rychlého avšak zdravého stravování. Domácí výrobní postupy, prvotřídní suroviny a šikovné české ruce jsou hlavní jmenovatele našich kaváren. Dbáme na zajištění správné životosprávy, používáme třtinový cukr, čerstvou zeleninu a ovoce, čerstvé ryby. U nás nenajdete konzervanty, umělá barviva a dochucovadla, margaríny,“ říká Jan Janák, majitel společnosti.
Netradiční design, domácí výroba i poloviční ceny než u konkurence jsou výhody, se kterými řetězec vstupuje na český franšízový trh.
Franšíza míří do českých větších a středních měst, vítaný je franšízant s vlastním kapitálem a podnikatelskými zkušenostmi. Ideální místo je v centru dění tj. nákupní centra a centra měst s vyšší koncentrací lidí. Firma má v plánu otevřít desítky kaváren v ČR.
Zájemci se mohou přihlásit v redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...