1. franšízová pobočka sítě Forty´s Pizza

Po pěti letech vlastního podnikání se firma rozhodla začít s franšízou a nabídnout tak svoje zkušenosti a kontakty dalším partnerům. Franšízový koncept je určen lidem, kteří chtějí začít se zajímavým podnikáním, ale i partnerům, kteří vlastní pizzerii a chtěli by z ní generovat více peněz.
Pizza nezná hranice a díky své báječné chuti a snadné dostupnosti patří k nejoblíbenějším pokrmům na světě. Ve Spojených státech se ročně prodá okolo 3mld pizz a zaslouženě tak pizze patří první místo. "Dá se přepokládat boom i v Evropě, proto jsem se rozhodli, že v Česku budeme jedničkou. Pizza je navíc zdravá, lehká a vždy čerstvá,“ říká franchisor Jakub Šlezar.
V rámci licence, která stojí 100 000 Kč, získá dle vyjádření franchisora partner zázemí úspěšné značky, kontrolu kvality, trénink a školení, výhodný centrální nákup surovin a vybavení a zajímavé marketingové aktivity a akce i věrnostní program.
„Forty's Pizza preferuje budování dlouhodobých vztahů s takovými dodavateli, kteří rozumějí a vycházejí vstříc našim potřebám, šetří provozní náklady a řeší problémy s ohledem na vzájemné budoucí výsledky, vítáme nabídky nových dodavatelů. Ohleduplná a ekologicky šetrná výroba a správný výběr surovin jsou pro nás důležité. Cena není jediným hlediskem. Po našich dodavatelích požadujeme produkty nejvyšší kvality, konkurenceschopnou cenu a výjimečný servis,“ dodává Jakub Šlezar.
O tom, že Forty´s Pizza expanduje, svědčí i to, že v Ostravě se připravuje k otevření další pobočka, tentokrát v Zábřehu.
Více informací najdete v našem katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...