1. franšízová pobočka sítě Forty´s Pizza

Po pěti letech vlastního podnikání se firma rozhodla začít s franšízou a nabídnout tak svoje zkušenosti a kontakty dalším partnerům. Franšízový koncept je určen lidem, kteří chtějí začít se zajímavým podnikáním, ale i partnerům, kteří vlastní pizzerii a chtěli by z ní generovat více peněz.
Pizza nezná hranice a díky své báječné chuti a snadné dostupnosti patří k nejoblíbenějším pokrmům na světě. Ve Spojených státech se ročně prodá okolo 3mld pizz a zaslouženě tak pizze patří první místo. "Dá se přepokládat boom i v Evropě, proto jsem se rozhodli, že v Česku budeme jedničkou. Pizza je navíc zdravá, lehká a vždy čerstvá,“ říká franchisor Jakub Šlezar.
V rámci licence, která stojí 100 000 Kč, získá dle vyjádření franchisora partner zázemí úspěšné značky, kontrolu kvality, trénink a školení, výhodný centrální nákup surovin a vybavení a zajímavé marketingové aktivity a akce i věrnostní program.
„Forty's Pizza preferuje budování dlouhodobých vztahů s takovými dodavateli, kteří rozumějí a vycházejí vstříc našim potřebám, šetří provozní náklady a řeší problémy s ohledem na vzájemné budoucí výsledky, vítáme nabídky nových dodavatelů. Ohleduplná a ekologicky šetrná výroba a správný výběr surovin jsou pro nás důležité. Cena není jediným hlediskem. Po našich dodavatelích požadujeme produkty nejvyšší kvality, konkurenceschopnou cenu a výjimečný servis,“ dodává Jakub Šlezar.
O tom, že Forty´s Pizza expanduje, svědčí i to, že v Ostravě se připravuje k otevření další pobočka, tentokrát v Zábřehu.
Více informací najdete v našem katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...