Lidé chtějí žít zdravěji

Za svůj podnikatelský nápad získal řetězec Mangaloo v roce 2010 první místo v soutěži Vodafone Firma roku v Praze. Poté, co se její majitelé vrátili z cest po Austrálii, rozhodli se v roce 2006 založit svůj první freshbar. Dnes mají 8 poboček po Praze a 1 obchod v Pardubicích a Hradci Králové. Budoucnost a expanzi firmy vidí v poskytování franchisových licencí.
Svůj nápad majitelé nejprve vyzkoušeli na open air festivalu v Trutnově. Když bylo zřejmé, že je o čerstvé nápoje zájem i mezi rockery, začali obcházet pražská obchodní centra a ucházet se o pronájem prostor. Nabídku ovocných a zeleninových šťáv a koktejlů postupně rozšířili o saláty, ovocné dezerty a cateringovou službu.
Zaměstnanci baru vyrábějí šťávy z jakéhokoli ovoce a zeleniny přímo před zraky konzumentů. „Zkoušeli jsme lisovat i česnek, pít se to však nedalo. Mohu však doporučit šťávu z celeru s pomerančem a hruškou,“ doporučuje jeden z koktejlů jednatel a spolumajitel firmy Michal Kreuter.
Mangaloo je český řetězec freshbarů nabízející franchisantům uplatnění ve výrobě a prodeji čerstvých ovocných a zeleninových šťáv a ovocných koktejlů na objednávku, přímo před očima zákazníka. Vstupní poplatek činí 90.000 Kč a počáteční investice dosahuje jednoho milionu korun.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...